Hoe beïnvloedbaar zijn wij?

Mijn idee is om wel mee te kijken naar wat mooi is maar niet of nooit de klokjes te vervangen waar je mee begonnen bent of het meeste aan hecht, die ga je tenslotte altijd missen als je ze x jaar niet meer hebt :sunny: maar da’s mijn bescheiden mening.

Best wel! Beïnvloedbaar. Begin je advertentie met een leuk gifje.

hoiii

…en ik koop gelijk een horlogebandje van je. @Zulu snapt ‘t wel! :joy: :rofl:

1 like

Ik zou die vent mij die knikkers wel eens willen zien verkopen.

Het enige wat ik namelijk altijd op zak heb is m’n Vietnamese Loempia-fonds. Da’s 2,25 Euro in kleinere munten.

Verder doe ik niet aan contant of het openen van portemonnees. :slight_smile:

Dat seksisme hier toch altijd. Even een paar voor die paar dames die we hier nog rijk zijn, heren:

FhpR

SiT7

giphy-1

tumblr_inline_p4tglzzShE1v2pk8t_540

giphy

3 likes

Hahaha, ja sorry… die staan bij mijn niet bij de bladwijzers en/of voorkeuren maar fijn dat je even wat evenwicht brengt! :sunglasses:

Ps er was hier trouwens al een soort van ’evenwicht’.

:wink:

Gatverdamme, ik zit net te vreten ja!! :rage:

Dus die mijnheer is gewoon zijn Vietnamese loempia “fonds” aan het oppoetsen?

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/8/7/3/873eec2ee5cbdc37cb66224ec75f41314d1909bf.gif

1 like

Je mag wel zeggen dat ik een gewoontedier ben, een routine mens die dus niet snel iets zal veranden.:expressionless:

Je ziet ze alle dagen, mensen die bij een “coole” groep willen horen of die zich pas goed voelen als zij gewaardeerd voelen door anderen.:relieved:

Dat wil volgens mij iedereen wel een beetje, de één al wat meer dan de ander, zelfs ik voel me er daar ook goed bij maar vindt niet dat ik me daarop moet vastpinnen.:thinking:

als ik een verandering wil doorvoeren over eender wat, dan zal dat ongetwijfeld wel door één of ander voorval getriggerd worden, maar dat zal zeker geen directe invloed hebben om daar dan eensklaps mijn routine mee overhoop te gooien.:upside_down_face:

Dat zal wel een langere tijd nodig hebben vooraleer ik eventueel iets verander.:grin: het zal in ieder geval een zeer straffe trigger moeten zijn.:open_mouth::grin:

Ik ben in ieder geval flink beïnvloedbaar. Of om het positiever te stellen, ik ben niet te beroerd mijn mening bij te stellen op basis van nieuwe informatie.

Voor dit forum stond Rolex bij mij gelijk aan Gucci heuptasjes en bontkragen. Een merk waar ik me met de beste wil van de wereld niet mee zou willen associëren. Nog steeds sta ik soms te klapperen met mijn oren bij wat Rolex voor wanstaltige producten in de markt zet, maar veel vaker zie ik nu ook exemplaren voorbij komen die me wel erg kunnen bekoren. En zo zijn we op het punt dat het toch wel aannemelijk wordt dat ik dit jaar een exemplaar van dat nare merk aan de collectie ga toevoegen. Thanks Obama.

1 like

Been there, done that :grimacing:

2 likes

Ik ben eigenlijk pas lid geworden van het forum na de aanschaf van mijn grail. Ik wilde al heel lang een Omega Speedmaster en heb jarenlang gegluurd. Eerst moest het een pre pro 321 zijn, maar nooit één gevonden waar ik warm van werd (en die betaalbaar was). Uiteindelijk gezwicht voor een Mark40. Uitermate draagbare maat en triple date, de pushers staan netjes op lijn in tegenstelling tot een reduced en met de Speedmaster uitstraling. Daarnaast verzamel ik een redelijk obscuur merk (Helbros).

Vind veel horloges mooi, oa. IWC, Rolex, vooral Omega, Eterna maar mijn Omega is een blijver alleen al omdat ik hem voor ons 20ste huwelijksjaar kreeg. Kortom : wel aantal mooie nieuwe horloges gezien op forum, maar mijn mening is niet gewijzigd.

1 like

Ik draag Breitling dus ik denk dat ik niet beïnvloedbaar ben? :crazy_face:

2 likes

De meest beïnvloedbare mensen zijn mensen die denken het niet te zijn. :sunglasses:

3 likes