Hoe bekijken jullie het forum!?

Ik zit hier al veel jaar en pas sinds een jaar en irriteerde me atlijd eraan dat de post onderelkaar weergegeven worden als aparte links. Pas een jaar geleden werd ik op de mogelijkheid gewezen dat dit ook anders kan. Dit door een instelling te wijzigen, zodat je alle berichten onder elkaar ziet (uitgevouwen).

In de tussentijd heb ik hier zelf ook al een paar andere mensen blij mee kunnen maken. Daarnaast heb ik af en toe het gevoel dat niet alles gelezen wordt. Dit kan dus misschien ook te wijten zijn aan de instelling… omdat, net zoals ik in het begin, geen zin had om alles aan te klikken.

Enfin, dus vandaar even dit topic tussendoor en hoop er weer een paar leden blij mee te kunnen maken. Uiteraard snap ik dat het ergens bij hulp ook staat, maar ik wist het niet en met mij nog een paar anderen… kortom wellicht meerdere mensen niet.

Waar heb ik de instellingen gewijzigd:

Hoe ziet een topic er dan voortaan uit als je hem opent:

1 like

wist ik ook niet

bedankt

Bedankt!!!

Menno

Super! Bedankt voor deze tip. Ook op mijn mobieltje zeer handig…

Hahaha, super. Hier nog een die het niet wist.

Dank je.

Ook ik sluit mij aan bij de onwetenden…

T was zelfs een ergernis, met name als je op je mobiel bezig bent!!

Goed bezig, Bidle!

gr

Dick

Platte weergave is inderdaad ideaal, lees al een hele poos op die manier en scheelt een hoop klikken en scrollen. Het enige nadeel is dat je nu de vertakkingen niet meer ziet waardoor het soms lastig te bepalen is over welke post sommige reacties gaan. In de vertakking kan je dat zien, in platte weergave wordt alles logischerwijs onder elkaar geplaatst en is dat niet zichtbaar als er geen quote of @ wordt gebruikt.

Was mij ook niet bekend, ik ga eens expirimenteren met deze instellingen
Bedankt voor de tip

Wist het niet en ben doorgaans te lui om dit soort dingen op te zoeken, kortom supertip! :)-D

Geen idee dat dit kon, zeker bij die lange draadjes raakte ik het spoor helemaal bijster en had dan ook geen zin meer om alles te openen.:~

Hoi,

Supertip, ik had dezelfde irritatie.
Hád, want natuurlijk is de instelling inmiddels gewijzigd.
Bedankt :wink:

Groet,

Nico.

hulde! x(

Dat zijn nou nog eens tips waar je wat mee kunt!!! Mijn dank is groot!

Eric

Hulde, dit wist ik niet, erg makkelijk

Een verademing!!!
ERG blij met deze tip.
Bedankt

Mooi dat ik het redelijk goed had ingeschat!! Enne kleine moeite…hoor. :slight_smile:

Helemaal top dat jullie reageren, zodat het topic een beetje bovenaan staat en nog meer mensen er hun voordeel mee kunnen doen.

Top tip!(tu)

Ron

whahaha, HULDE!! Soms is het zo simpel. Forum kijken op mijn mobiel wordt een stuk beter, hoewel ik ook wel RSS-feeds gebruik

Bedankt voor de tip, geniaal dit!

Wat mij betreft mag je blijven :slight_smile:
Bedankt!!! (tu)