Hoe bergen jullie horloges op?

Hey,
Nog nooit heb ik zoon liefde voor horloges gehad. Kan niet meer zonder (Dat terwijl ik het vroeger verafschuwde) Ik heb er al 2 en er komen straks weer 2 bij!
Ik heb gewoon geen idee hoe ik het moet opbergen en was benieuwd hoe jullie dat allemaal hadden zodat ik even kan rond kijken :wink:

Bedankt

Je kan automaten natuurlijk in een watchwinder doen en er zijn erg veel kistjes op de markt.

Je kan het zo gek maken als je zelf wil. Ik heb zelf een winder waar er 4 op kunnen en er zit vervolgens een la onder waar er nog 5 in kunnen

Ik sluit me aan bij de tips van Niels

Mijn beste,

Ik heb de meeste horloges in een horlogebox / kist liggen.
Bevalt prima!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Die van mij zitten in een gisoni kist, 5 tientjes. De 2e is onderweg…

Peli case met plukfoam. Werkt perfect.

Eerst zo:

Inmiddels zijn ze verhuisd naar een grotere lade, zelfde principe.

Ik berg altijd op in een watchbox. En de beste tip is om er eentje op de groei te kopen.

Of denk aan deze: BMW 760 Li in samenwerking met Girard-Perregaux. :slight_smile:

Allemaal in een horlogebox. Zie onderstaande link:

http://bensontrade.nl/horlogeboxen/benson

Ik in een horlogebox,ik heb trouwens nog een box te koop mocht het je interesseren stuur je maar een pb
Ik geraak niet op het verkoopsgedeelte,vandaar dat ze daar niet te koop staat

Grtz,

ik zoek ook nog een mooie opbergdoos, moeten wel minimaal 12, maar liever 16 horloges in kunnen.

Ik heb nu zo’n alu case van een 10’tje uit china, maar dat is geen porum en daarbij hebben de horloges te weinig plaats.

gewoon een mooie watchwinder kopen,voor je automaten, en een mooie doos/kist voor je anderen.

ik vind watchwinders simpelweg te duur voor wat ze doen. Dan liever een mooi kistje en dan de automaten maar goed zetten

Watchwinder is ook wel aan de prijs inderdaad maar het staat zo leuk die draaiende klokjes :smiley:

Er bestaan (vooral op internet) hele betaalbare dozen/kisten met bijv. 3 watchwinders en een lade eronder voor meerdere horloges. Veelal afkomstig uit China e.d. Maar als je weet dat een echt goede watchwinder circa € 400,-- kost en deze kisten zelden meer dan € 100,-- dan zegt dat wel iets over de kwaliteit van de winders.

sommigen hebben em wel es gezien… mn horlogedoosje(s). waar ik wel es beschaamd mee op pad ga.

het is niet meer dan n vierkant koekjestrommel waar horloges in kunststof verpakt in liggen. zo passen er tenminste genoeg klokjes in n doosje, zodat mn kluis nog genoeg ruimte heeft voor andere spullen. de bank geeft helaas max 1 per persoon :sunglasses:

Horlogekist voor 12 (en alweer te klein)

In een kassie met klep ligt het zo. 6 staan er niet op de foto (waarvan 3 wegens onderhoud).

ergens in een la om er vervolgens weer één terug te vinden na twéé jaar :slight_smile:

In aparte doosjes in een kluis bij de bank