Hoe bevalt de nieuwe Server?

Helder.
Hiermee geef je antwoord op mijn vraag, het zijn bewuste (beleids)keuzes en geen foute instellingen nav. de update/grade. Fijn!

Komen de foto’s in de RSS/Atom feeds nog terug?

Ghe, wordt dat nog gebruikt tegenwoordig?

1 like

Zeker, heel veel websites hebben het (nog). En dat is maar goed ook, want om al dat nieuws bij te houden, wil ik niet naar elke website gaan. RSS-feeds binnenhalen, blijft voor mij de meest efficiënte manier van surfen.

Ook HF doet er gelukkig nog aan mee. :muscle:t3:

2 likes


Ben er in ieder geval heel blij mee :ok_hand:t2:

3 likes

Die zijn niet weg?

1 like

In 4 woorden: Het Is Hier Fantastisch!!

Super snel en weer leuk om dingen te lezen en te bekijken maar ook om te reageren!!

1 like

Jammer dat je in de bladwijzers niet meer kan zien of het groen is geworden.
Nu moet ik alles openen om te zien of het verkocht is.
Of doe ik iets verkeerd?

Dit is vaak merkbaar. Queries gaan end-to-end als de bliksem maar het ophalen van de images duurt vaak lang en leidt heel af en toe tot time-outs.

1 like

Vreemd, want sinds de migratie worden de foto’s niet meer getoond bij mij in de feeds.

Krijg nog vaak meldingen van PM’s en likes die ik al lang aangeklikt/gezien heb.

Verder wel blij dat e.e.a. weer als een normale website/forum draait. :wink:

Werkt goed, lekker snel!

Heel af en toe nog wat traagheid maar dat is een enkele keer.
Dit bevalt heeeeeeeeel goed !

Op mijn oude Ipad kan ik nu niet meer inloggen en dus minder op het Forum.
Zal me wel een trustlevel gaan kosten want steeds de laptop aan is ook zo’n gedoe

Rob

De nieuwe server bevalt, maar ik kan geen gifjes meer plaatsen, via de gif knop.

Als ik op deze knop druk kan ik wel invullen wat ik zoek en dan komen de gifjes in beeld. Maar ik kan ze vervolgens niet meer aantikken om te plaatsen.

Hebben meer mensen dit probleem?

Nee.

IMG_2644

2 likes

De GIF knop?!

2 likes

Gif knop zegt ‘Kan inhoud hier niet invoeren’ :rage:

1 like

2vs2 dus :sweat_smile:

Misschien is dit onderdeel van de Tl-1 a̶f̶z̶e̶i̶k̶ afknijpdoctrine?