Het werkt voor mij een stuk sneller allemaal. Zeker vergeleken met de laatste paar weken. Ik hoop dat het zo vlot blijft lopen en ben er erg blij mee.
Fantastisch. Bedankt namens heel veel blije gebruikers.
Verschil zit hem erin dat FireFox zijn eigen Certificate store heeft en niet die van het OS gebruikt.
Niet perse pietjeprecieserig gewoon een andere mechanisme t.o.v. Chrome of Edge e.d.
Ja dat had ik vanochtend ook en doen schrok ik even “uh oh” hebben ze dan toch nog niet alles opgelost. Maar na 9.00 geen last meer van gehad.
Poah wat een verschil. Even afwezig geweest, maar dit een een hele aangename verassing!
Het gaat nu idd met een lekker tempo. Enige probleempje is nu nog de notificaties. Ik krijg nog steeds een hele rits notificaties binnen van een tijd geleden. Waarschijnlijk nog oude commando’s die op de oude server in een hoekje waren geparkeerd. Zal op een gegeven moment ook wel stoppen denk ik. Maar, moet gezegd, het gaat de goede kant op zo
Ik gebruik uitsluitend de “app” via Android en hier loopt alles zeer vlot !
Bij mij waren het er een stuk of 80
Er zijn meerdere leden met dit euvel. Wellicht een goed idee dat hier even naar gekeken wordt. Ze druppelen volledig random binnen, ook qua tijd. Recente notificaties echter verdwijnen ook vaak op mysterieuze wijze
Ik heb ze met veel geduld één voor één geklikt.
Notificaties schijnen “normaal” binnen te komen.
Dit kan de oplossing zijn. Maar of ik daar nu zin in heb …
Er zit onderaan een negeren knop.
Topper! It works!
Ik ben super tevreden….
Het loopt super nu, maarrrr, verbeeld ik het me nu of duurt het uploaden van foto’s nu echt langer dan voorheen?
Nu staat er eerst een heel tijdje per foto verwerken ,daarna nog een tijdje uploaden en daarna pas plaatsen. (Android)
Klopt, viel me ook op. Sinds vandaag is het inladen van foto’s trager.
(iOS)
Valt mij al een paar dagen op.
Ik krijg 80% van de tijd een bruin blok, wat de foto zou moeten zijn. Voor de rest erg blij met de veranderingen.
Bij mij zijn deze inmiddels gestopt.
Bij mij ook. En ik heb alle oude notificaties met de ‘negeer’ button verwijderd