Prima tevreden. Hulde aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt.
Sinds kort…
Nu zie ik helemaal geen foto’s meer… Alleen bestandsnaam. Edit: Uiteindelijk na 30 seconden waren ze weer zichtbaar.
En het ‘wacht cirkeltje’ heb ik vanavond ook al een paar keer voorbij zien komen, helaas.
Er zijn problemen bij de DNS waar horlogeforum.nl op draait. We hebben daar helaas geen invloed op.
Hier ook sinds vandaag alleen bestandsnamen ipv de daadwerkelijke foto.
Zal vast nog aan gesleuteld worden.
En inderdaad soms eerst even een gekleurd blok waar een foto hoort. En die komt wat later. Verder alles ok.
Ik dacht dat ik de enige was met de nieuwe onzichtbare fotos
Komt vast allemaal goed. Wees blij dat er eindelijk een stap in de goede richting gemaakt is
Het is (voor de verandering ) niet de server. De DNS van het horlogeforum.nl domein werkt momenteel niet goed. We kunnen daar niet bij - het draait ergens anders - en dus ook niets aan doen, behalve wachten tot iemand het oplost.
Ook de moeizaam ladende plaatjes komen daardoor.
Dus je kunt niet op HF komen en toch je screenshot uploaden?
Lees even wat boven je post (en in de banner bovenin het forum) staat…
Bedankt voor de verduidelijking!
De snelheid van het forum is verder echt een verademing
Inderdaad! Fijn dat alles weer draait zoals het hoort.
Gelukkig is DNS verhuizen simpeler dan het forum zelf als het ooit zover komt, half uurtje werk.
Ook maar gaar trouwens, DNS is toch niet zo moeilijk om op te zetten of stabiel te draaien. Zelfs met DNSSEC
Die upload is 2.5uur later geupload…
Zoals de konijnen het doen
Sinds verhuizing m’n TL omlaag, zal wel gekomen zijn omdat het zo vreselijk langzaam werkte ik amper nog berichten kon plaatsen.
De nieuwe server is een stuk beter en vind de Ui ook stuk fijner nu op telefoon.