Hoe bevalt de nieuwe Server?

Tijdens problemen met DNS wat buiten de mogelijkheden van het forum plaatsvond.

Er stond duidelijk wat het probleem was in de banner en ook direct boven je post klip en klaar uitgelegd.

Lag niet aan de server of aan horlogeforum.

1 like

Het lijkt erop dat beide nameservers in dezelfde AS draaien :scream:

Als DNSSEC is enabled dan is het verhuizen helaas nog niet zo simpel, zeker niet wanneer de current master down is. Dus dan moet je eerst DNSSEC uitschakelen en 24 uur wachten…

4 likes

Ik toonde enkel een printscreen, het lijkt hier alsof je aangevallen word omdat je toont wat er aan de hand is. Ik heb toch geen vinger gewezen naar iemand of namen vermeld?

Het was alleen niet super hard nodig om te “tonen wat er aan de hand was” aangezien dat al luid en duidelijk in dit topic én in een banner stond…

Het kan ook helpen om wat tekst te plaatsen en niet enkel een printscreen. Dat komt in de regel wat vriendelijker over.

No offense taken hoor :+1:t3:

6 likes

giphy

Jezusmina.

Superslave ergens zoeken is geen overbodige luxe dan. :sweat_smile:

3 likes

Ik post het in het desbetreffende topic, ik ga niet elk antwoord lezen wat men hier post want de helft hiervan is niet eens relevant. Anyways ik ben tevreden over de nieuwe server en de resterende problemen zullen wel verholpen worden.

Lees dan voortaan wel even de onze, wel zo netjes. Thx!

6 likes

Even aan @Communiteq een hartelijk dank voor het gedane werk, heerlijk om HF weer normaal te kunnen gebruiken! :pray::tada:

4 likes

Heel blij met de snelheid :smiley:
Bedankt!

1 like

Heel hartelijk dank voor het werk, ik ben blij met de sterk verbeterde werking en snelheid van het forum! Nu zal ik weer actiever zijn, omdat ik het forum voorheen vaak simpelweg niet kon bereiken.

Top! :blush: :+1:

3 likes

en de spoilers zijn nu ook terug

15 likes

:partying_face:

2 likes

Knap werk overall! Mijn dank is groot. :beers:

1 like

Bij mij doen sommige topics ook raar, vooral de foto zware topics om het maar even zo te zeggen.
kleinere topics die doen het over het algemeen nog wel gewoon goed.

Na de update heb ik ineens heel veel achtersttallige meldingen. Hoe kan ik deze markeren als gelezen?

Screenshot_2662

Je kan op negeren drukken (2x op het hartje drukken en dan krijg je al je meldingen te zien, rechts van je scherm staat de optie negeren “negeren” en die even aanklikken)

2 likes

Dank voor de upgrade :clap:t3::clap:t3::clap:t3:

Thanks! Lekker snel nu!

Ik zie nog sreeds bij verschillende leden die grijze drol als avatar die we heel even allemaal gehad hebben.
Is dat een bewuste keuze van die leden of is hier iets anders aan de hand.
Het is namelijk wel verwarrend. Meerdere leden met dezelfde avatar.

Ik zie net dat een van de laatsten nu weer normaal is. Had tijd nodig zeker.

1 like