Hoe bevalt de nieuwe Server?

Super!

Loopt mooi soepel allemaal, zo perfect als mijn Seamaster, complimenten voor het HF teamšŸ‘šŸ».

1 like

Ook heel fijn en nog niet genoemd:
De categorieƫn blijven op hun vaste plek staan :+1:

1 like

Even snel het topic door gelezen maar niet gezien dat iemand anders dezelfde problemen heeft.
Ik heb momenteel als ik in een topic op iemand wil antwoorden, dat als ik het bericht plaats. Het als een gewoon bericht geplaatst wordt en niet als antwoord. Als ik het bericht dan verwijder en opnieuw probeer plaatst die het wel als antwoord.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Verder bevalt het goed trouwens :ok_hand:t2:

Je ziet alleen dat het een antwoord is als er 1 of meerdere berichten tussen jouw antwoord en dat andere bericht staan. Dit was bij de oude software ook zo.

Als je tenminste hier op klikt:

3 likes

Elke keer als ik HF open (via safari op iphone) duurt het zeker 30 seconden voor eea werkt. Daarna wel redelijk snel.
Soms zie ik foto’s nog niet direct (lichtbruin vlak kort zie je dan).

Hier hetzelfde. Batterij is ook sneller leeg dan normaal. Ik weet niet of dat wat met de nieuwe software te maken heeft.

1 like

Ow echt, is me toen nooit opgevallen. Zal er eens op letten, dankjewel

1 like

Vroeg me eerder ook al af waarom je soms niet ziet dat je op iemand reageert. Maar dat is dus daarom. :+1:t3:

1 like

Ik gebruik zelf de app van Discourse. Supersnel en stabiel. Na 1e keer opstarten even zoeken op horlogeforum.nl en dan inloggen.

1 like

Is het mogelijk het forum via deze weg te raadplegen? Hoe is de stabiliteit op mobiel vergeteken met de webbrowser?

Zeker. En die is identiek, want die ā€œappā€ doet gewoon web calls naar de horlogeforum server. Dus er is intrinsiek geen verschil. Hoogstens dat het niet uit je eigen browser vertrekt, dus daar kan misschien een beetje mee gewonnen worden, maar dat zal een cijfertje na de komma zijn. :slight_smile:

3 likes

Uhm… :thinking:

1 like

De vraag

het antwoord. Dank.

IMG_0997

2 likes

Ik werk 95% vanaf Safari op de iPhone en nooit een issue, heb je het wel eens met een andere browser geprobeerd? (Chrome, Firefox etc.)

Dit ook af en toe, daar kan ik wel mee leven gezien alles er zoveel op vooruit is gegaan.

Als je het in een browser doet (geen app) mag dat geen verschil maken, dan zal dat eerder aan safari liggen dan aan HF.

1 like

Ik ook. N=1

Nee hoor, de opzet van een website kan van invloed zijn op het batterijverbruik. Bij HF is er heel veel cliƫnt-server verkeer. Ik zeg niet dat het aan de nieuwe software ligt maar het is een mogelijkheid. Het kan ook zijn dat ik er meer gebruik van maak omdat HF nu wel weer lekker draait.

Ik heb trouwens de gekleurde bolletjes al een paar keer voorbij zien komen ipv die draaiballen.

2 likes

Enige dat ik merk (mobiel) is dat als ik een bericht krijg in mijn inbox deze even harder tript dan een gabber op een rave maar na een paar seconde komt hij er wel door.
(Hij zet de start van het bericht een paar keer onder elkaar, maar elke keer maar stukjes, alsof iemand 5 keer hetzelfde geschreven heeft)

Voor de rest loopt hij als een high beat.

Is dat zo? Ik zou zeggen als het geladen is het grotendeels klaar is, los van wat notificaties maar dit lijkt mij het verschil niet te maken. Maar goed kan er ook niet achter kijken.

Bij mij kennis kan een site maar beperkt invloed hebben op batterij verbruik, even los van content zoals filmpjes etc. Maar is ook niet mijn directe vakgebied.

:joy:

HahHha ja hier ook. Even scrollen en dan is het ook over.

1 like