De laatste paar maanden hadden de storingen en vertragingen als gevolg dat ik nauwelijks meer deelnam aan het forum en zelfs gedaald ben in TL.
Beetje laat, maar ik voel de behoefte om een compliment achter te laten. HF loopt weer als een trein. Wat een verademing! Veel dank voor iedereen die hier voor gezorgd heeft!
Sinds vandaag ineens dat op mijn Samsung telefoon de foutmelding komt âBeveiligde verbinding misluktâ. Andere websites geen probleem. En op mijn iPad laadt HF gewoonâŠâŠ
Misschien iets op mân telefoon. Maar tot en met gisteren werkte het goed.
In de Chrome browser kan je een soort van app maken van het HF.
Dan maakt hij een app icoontje aan op je homescreen. Je ziet in feite de webinterface maar dan zonder adresbalk.
Werkt hier uitermate goed en stabiel.
Het probleem bij mij manifesteert zich op de PC met Firefox. Met Edge is er geen probleem.
Het probleem is IMO een of ander certificaat dat niet 100% correct is en waar Firefox allergisch op reageert.
Vroegahhh gebruikte ik ook altijd Firefox. Toen kwam Chrome op. Het fijne van Chrome is dat je dat met hetzelfde Google account kan draaien op je pc/laptop en op je telefoon. Je bladwijzers/favorieten heb je dan op al je apparaten beschikbaar.
Ook zie ik met mijn werk dat bij alle internet gerelateerde zaken het wordt aanbevolen om dat met de Chrome browser te doen en dat andere browsers foutmeldingen kunnen geven.
Wat is voor jou het voordeel om Firefox te gebruiken?
Deze problemen herken ik niet.
Enige probleem wat ik tegenkom is dat fotoâs heel soms traag laden. Dat je eerst alleen de hoofdkleur van de foto als effen vlak ziet.
Ja Brave ken ik ook.
Er was iets met die browser waar ik mij aan stoordeâŠ
Chrome op al je devices kan wel makkelijk zijn om op je laptop/pc in de geschiedenis te kunnen duiken als je op zoek bent naar die ene website die je ooit had opgezocht op je telefoon.
Aan de andere kant stap je met Chrome natuurlijk midden in de Google fuik.
Ach, iedereen moet doen wat voor hem/haar het beste werkt (om het HF te kunnen bezoeken).