Hoe bewaar jij je horlogecollectie?

Op dit moment bewaar ik mijn horloges niet op een vaste plek, ze liggen op mijn bureau of in de kast op een plank.

Ik ben benieuwd hoe jullie de prachtige horloges bewaren die hier voorbij komen. Dat geeft vast wat inspiratie voor mij, want dit kan niet langer zo.:blush:

4 likes

Als iedereen dan ook even zijn adres erbij zet. En wat ze gaan doen met de feestdagen.

Nu we het er toch over hebben. Gaat er toevallig iemand gourmetten? 1e of 2e kerstdag maakt niet uit.

42 likes

Ik heb een duikplank.
Voor het raam, lekker in de zon.
Oh ja, ik woon in Utreg.
Met de kerst ben ik denk ik thuis.

30 likes

Gewoon, DNK.
En af en toe lekker ruilen!

5 likes

:point_up_2:

Dat ziet er leuk uit! Ik woon gelukkig in een appartement dus niemand die het dan makkelijk kan zien vanaf buiten😆

Ik ook. 4 hoog.

1 like

Ik ben ook aan het overwegen om een kluis te nemen, danwel bij dnk of ergens in huis verankerd, aangezien mijn vrouw tegenwoordig ook horloges wil gaan kopen😅

8 likes

45 likes

Als ze echt op zoek zijn geeft dat vooral veel extra rommel.
Beter buitenshuis.

4 likes

Volgens de regels welke moet met waarde. Gelukkig zelf technicus beveiligings installaties dus alles rond de installatie was niet echt een probleem

Bedoel je regels voor een kluis in huis?

Zo dat is een beste DNK zeg :wink:

1 Kerstdag ben ik inmiddels voorzien.

Iemand die 2e kerstdag een biefstukje gaat eten?

2 likes

Dat is wel het plan, goed zoeken op mijn bureau en in de kast dan maar?

Bedankt voor het aanbod. Ik wacht nog even af of er nog iemand anders reageert.

Ligt totaal aan de waarde die je in huis hebt of je een kluis nodig heb. Maar daar kan je verzekering en of beveiligings bedrijf je prima over inlichten. Zoek altijd naar een bedrijf dat VEB of BORG is

2 likes

Voor een deel in watch winders (automaten), voor een deel in een horlogedoos (quartzen) en voor een deel op standaardjes (handwinders).

2 likes

In de tuin, in de hondenkot in een oude Tupperware… :grin:

9 likes