Hoe bewaar jij je horloges?

Ik leg ze gewoon in een la. Zit er wel aan te denken om een doos voor m’n verjaardag te vragen. Liefst iets stapelbaars ivm 40+ horloges.

De bijzondere gaan verpakt in juwelen zakjes de kluis bij de bank in. Neemt wat minder ruimte in beslag dan de originele dozen.

In een box of originele doos…en dan in de kluis…

Groet, Justin

Gewoon zo(:smiley:

Of ik hang ze tussen de druiven

En als ik klaar ben met spelen ruim ik ze netjes op

Mijn duurdere horloges (behalve degene die ik draag dan natuurlijk :slight_smile: ) liggen in de bankkluis in een ouwe sok; de overige paar liggen in een veel te grote horlogedoos die ik van vroenden voor mijn verjaardag heb gekregen (leuk cadeau btw, goed bedacht!).

Een foto is noet echt van toegevoegde waarde IMO!

Ik heb ze standaard in de kluis (in elk geval de waardevolle horloges), maar heb voldoende horlogedozen, uiteraard ook meestal de originele dozen.

Voor onderweg heb ik een leren reisset voor 4 horloges.

schoendoos:

2 likes

Stony Schreef:

schoendoos:

http://i378.photobucket.com/albums/oo223/StonyQ/ho
rlogedoos.jpg

Knap , zo’n self-made box ! (tu)
Daar kan je een eigen toets aan geven - mogelijkheden zijn quasi onbeperkt.
Vraagje: liggen ze hier misschien niet té kort boven en onder mekaar. ( ivm krassen op de bracelets… )
Maar toch respect voor je doosje hoor !
Wat je zélf doet, doe je meestal beter an iets kant-en-klaar uit de winkel. (tu)

Bedenking :smiley: Hoe groter je schoenmaat, hoe meer klokken je er in kwijt kan ! :smiley:
Stel je voor dat je een vrouw hebt met schoenmaat 43 en die van die lekker hoge kaplaarzen heeft - moet je niet vragen hoeveel horloges in zulke doos gaan ! :smiley: :smiley: :smiley:

In deze kisten.

Ik moet er wel weer eentje bij hebben.
Het is eigenlijk lastiger om een bewaarplek te vinden voor alle losse doosjes, omdozen, blikken etc waar de horloges in verstuurd/gekocht worden.
Vaak hele mooie dingen maar ik doe er niets mee wanneer ik het horloge eenmaal heb. Ik heb het idee dat ik ze alleen maar bewaar voor een eventuele toekomstige nieuwe eigenaar. :sunglasses:

Ik bewaar mijn horloges in de orginele dozen.
Maar dan is er een probleem,waar bewaar je de dozen weer.
Onder je bed,achter een stapel kleren in kast.
Bewaard iederen zijn horloges wel veilig tegen inbraak.
Vraag ik mij af als ik de berichten lees.
Ik bewaar mijn horloges tegenwoordig in een kluis.

Ik bewaar ze gewoon in zo een sierraden doos, veilig

Groetjes,
Kim

Innersmile Schreef:

Hoi

de volgende stap voor mij is een mooie horloge box
ik heb nu 3 horloges en ze mogen niet meer op het
dressoir liggen :wink:

nou kon ik niet vinden wat ik gedachten had om de
invicta gewoon te groot is voor de doorsnee box …

ik wil zeker wel verder gaan met me nieuwe passie
dus denk zelf om mischien voor 12 stuks te kopen…
lol gewoon bescheiden beginnen he :wink:

Maargoed waar bewaren jullie de collectie in?
lijkt me ook erg leuk om foto’s hiervan te zien

mischien is dit al eerder besproken maar ik kon
via de zoekhulp op horlogebox niets vinden

Groet Pascal

Ik heb wat goedkope dozen van kijkshop.
Duurdere horloges liggen sowieso in de (bank-)kluis als ze niet om m’n pols zitten.

jansinn Schreef:

Bewaard iederen zijn horloges wel veilig tegen
inbraak.
Vraag ik mij af als ik de berichten lees.
Ik bewaar mijn horloges tegenwoordig in een kluis.

Mijn klokjes liggen in een horlogedoos op de kast. Ik kan geen horloges van duizenden euro’s betalen. Dat is in dit geval een voordeel. :slight_smile:

Naar aanleiding van dit bericht heb ik 8 jaar :joy: geleden zo’n etui gekocht.
Zou er nu eigenlijk wel weer eentje bij kunnen gebruiken.
Kan ze niet meer vinden op Ebay. Iemand een idee of zoiets nog ergens te krijgen is ?

Bedoel je deze?

Ik gebruik deze ook. Werkt erg goed en de horloges zijn goed beschermd. Google even op “horloge etui 8 stuks” dan kom je ze tegen

1 like

Ferocase Poseidon

4 likes

Nee, deze:

1 like

In mijn leren watchroll. Gemaakt van buffelleer en ruimte voor 8 horloges + bandjes, tools etc.

3 likes

kuch Ali kuch

Terecht, dat wordt een rommeltje.

Als de sodemieter verkopen als ie echt zo groot is. Tenzij je in de afgelopen 8 jaar tot inkeer bent gekomen. :slight_smile:

M’n of mijn.

Da’s een goed idee. Als je horloges uitkiest die niet zichtbaar zijn vanaf de Kuipergordel, moet het zonder meer in zoiets passen zonder dat het je een godsvermogen kost:

Die zijn er ook voor 12 stuks. Ik barst van de nieuwsgierigheid welke Invicta het was en hoe je het destijds oploste.

Vind ik het problematisch om horloges van een paar honderd tot een paar duizend Euro in een goedkoop doosje van 17 Euro te bewaren?

Absoluut niet.