Hoe bewaren jullie je horloges?

dat moet de bijbel zijn

langejaap Schreef:

dat moet de bijbel zijn

Good guess!!

ik heb dit voor je:isbn 978 90 76 886 770
tectum publishers.

428 paginas onwijze mooie fotos. absoluut top, en als hobby fotograaf erg leerzaam over compositie en dof etc etc.

geen tekst!!!, dus alleen platen.
maar voor e19,95 vond ik het best te doen.

gr en suk6!

thx!!!

het is niet heel makkelijk om een foto te plaatsen, ik zal me daar eens in gaan verdiepen, en dan zal ik een plaatje plaatsen.
Groet,
Martin

http://tinypic.com/

ga hierheen, upload een foto, resize hem bij defaild naar 640, wacht tot hij geload is, kopieer de img, ga naar dit forum en plak de img alhier. dan staat het fotootje er!
als ik het al kan,…B)->X

Hallo Martin,

Ik kon het ook niet, maar heb het gedaan via de instructies op deze site:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?4,8340

Eerst gewoon al die informatie uitgeprint en toen vervolgens stapje voor stapje uitgevoerd. Het principe is simpel:

  1. Je meldt je aan op een fotobeheer site.
  2. Via die site kun je foto’s die jij op je computer hebt staan daarheen verplaatsen. Ze blijven dan ook gewoon op je computer staan, maar het voordeel is dan wel dat je op iedere computer nu die foto’s kunt laten zien (zolang er maar een internetverbinding is). Dit plaatsen van die foto’s heet uploaden.
  3. Zodra je een foto geupload hebt, kun je hem in principe plaatsen in het horlogeforum. Wat daarbij handig is, is dat je en het horlogeforum geopend hebt en je fotobeheer site. Dit kun je doen door eerst het horlogeforum te openen en dat scherm te verkleinen en daarna vervolgens de fotobeheer site te openen en die ook te verkleinen. Je hebt dan beide schermen - verkleint - naast elkaar staan.
  4. In het horlogeforum ga je naar het tekstvak en daar waar je een foto wilt plaatsen, switch je even naar het andere scherm waar je foto’s staan. Je klikt op de betreffende foto en je krijgt dan een aantal opties. Bij photobucket klik je dan op de onderste. Je switcht dan weer naar het scherm van het horlogeforum en je plakt de koppeling op de juiste plek. Die plek kies je heel simpel door je cursor daar te plaatsen. Dat plakken kan op verschillende manieren. Ik doe dat meestal middels de toetscombinatie ctrl en v.

Ik hoop dat dit je iets helpt. Het is echt leuk om te doen… en ik ben nieuwsgierig naar jouw plekkie :wink:

Schockman Schreef:

Als ik ze zou uitstallen dan kan ik zelf wel
ergens anders gaan wonen. Ik heb er momenteel
ongeveer bij benadering een duizend stuks. Ik heb
ze opgeslagen in ongeveer 45 middelgrote
curverboxen, grofweg gesorteerd per soort.

Dan wordt het tijd om er eens wat op het verkoopforum te zetten.:smiley:

WVE Schreef:

Schockman Schreef:


Als ik ze zou uitstallen dan kan ik zelf wel
ergens anders gaan wonen. Ik heb er momenteel
ongeveer bij benadering een duizend stuks. Ik
heb
ze opgeslagen in ongeveer 45 middelgrote
curverboxen, grofweg gesorteerd per soort.

Dan wordt het tijd om er eens wat op het
verkoopforum te zetten.:smiley:

Daar heb je een goed punt! Meer dan 1000 horloges: dat was voor mij toch ook wel een hele Schock man. :#

mooie opstelling, ik herken zn naam vaak bij biedingen op mp!
wens hem suk6 en plezier. gr jaap

Hoi Wout,

bedankt voor het plaatsen.
Ik zal me er in gaan verdiepen, zodat ik het de volgende keer zelf kan doen.
Dit is idd mijn horloge plekje, “the wall of fame”, of “the time wall”.
Groet,
MArtin

zit er een “tijd” klok op?? :wink:

MaPaLu Schreef:

zit er een “tijd” klok op?? :wink:

Denk het wel en ik weet ook wel van welk merk!

haha, dan is het in ieder geval een goede klok :wink: