Hoe bruin jij je horlogearm?

Beetje rare vraag misschien met deze slechte zomer maar hoe zonnen jullie, mèt of zonder horloge om je pols?

In het verleden (tot deze zomer eigenlijk) droeg ik lange periodes hetzelfde horloge. Ik vond het leuk om te zien hoe bruin ik was geworden door het horloge om te houden.
Nu ik vaker afwissel van horloge vind ik die witte streep hinderlijk omdat niet elk horloge op dezelfde plek om mijn arm zit zodat die witte streep zichtbaar is. Horloges met stalen banden zakken toch altijd iets meer af naar de pols.

Dit jaar dus voor het eerst steeds het horloge afgedaan wanneer ik in de zon ging zitten.

Zeg niet dat het je niet boeit want we zijn hier allemaal ijdel genoeg om schitterende klokjes te dragen, dan is het draagvlak ook niet onbelangrijk natuurlijk! (:smiley: :wink:

Maarten

Regelmatig afwisselen met je rechterpols?? :wink: :wink:

Ik draag aan beide armen een horloge, zo ijdel ben ik wel. Echter geen leer, als het te warm is, want daar lijdt de band te zeer van.
Bij mij valt de witte streep dus wel mee :smiley: :smiley:

Ik heb echt een hekel aan zonnen. Ik heb altijd een horloge om dus die witte plek zie je nooit.

majary Schreef:

Ik draag aan beide armen een horloge, zo ijdel ben
ik wel. Echter geen leer, als het te warm is, want
daar lijdt de band te zeer van.
Bij mij valt de witte streep dus wel mee :smiley: :smiley:

::o ::o
Maar dan moet je niet die twee horloges gaan afwisselen met andere horloges natuurlijk want die zie je die steep alsnog! (:smiley:

Mijn huid is niet geschikt om te zonnen en bovendien heb ik daar al helemaal het geduld niet voor, ik kan namelijk niet stil blijven zitten, ik moet echt iets te doen hebben (in de schaduw). Dus bij mij vrijwel geen kleurverschil te ontdekken met de rest van mijn arm.

Wellicht is bij sommige mensen de witte streep weg te werken door een gebruikte onderbroek om de arm te binden. En hup! een mooie bruine streep:D

Nou ja deze is flauw. Ik ga naar huis.

Zonnen is voor mij geen op zichzelf staande bezigheid. Ik pik en passant wel zon mee als ik bijvoorbeeld een goed boek buiten lees, als ik wandel, op een terrasje zit o.i.d.
Ik wissel geregeld van horloge, maar maak me geen zorgen om die witte plek onder het horloge. Die ziet niemand, aangezien ik dus altijd wel een horloge draag. Mijn vrouw is die enige die het ziet als ik 's avonds mijn horloge afdoe en voordat ik 't ochtends een horloge om de pols doe. :smiley:

Ik zit niet te zonnen, wel eens een boek of horlogeblad te lezen in de zon. Altijd een horloge om, dus een minder gebruinde band om mijn linker pols. Maar ik zit er niet mee.

Ik heb ook die witte streep, en ik vind het niet erg.
Persoonlijke kwestie, maar het is toch maar gezever.
Het straalt sportiviteit uit … Mensen die buiten zijn EN hun horloge aanhebben, die zitten dus niet gewoon te bruinen. MAAR die gaan bv. bergsporten doen. (zoals ik zelf).
Dus laat zien die streep! Wees een echte vent :slight_smile: !

ps Is dit niet Off Topic?

Mijn beste,

Ach, een kleur of kleurloos streepje meer of minder daar gaat het bij mij tijdens het zonnebad niet om. Wel bedek ik soms mijn kwetsbare horloges tegen het verkleuren van het zonlicht. Meestal vouw ik mijn zakdoek tot een smalle band welke ik dan over het horloge heen drapeer.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Nou, ik heb afgelopen jaar tijdens de vakantie voor het eerst twee weken geen horloge om gehad en moet zeggen, dat beviel goed.

Niet omdat ik er last van had, maar elke keer als ik naar mijn pols keek d8 ik, owja vakantie.

En anders wel eens afwisselen naar de andere arm, maar dat is nog meer wennen.

ik vind het meer een vraag voor het viva of Yes forum.

oo, maar zulke vragen zijn er hier wel meer.

1 klikje, en je ziet hem niet meer

Uhm ik gebruik daarvoor koe Berta, dan doe ik een klein onderzoekje bij Berta, en ik trek daarbij geen Handschoen aan, en verhip heel mijn arm kleurt bij, lekker bruin joh!