Hoe denken jullie hierover

Wat is het interessants om kopen, op lange termijn bekeken dan, en ook qua waardebehoud.

De Breitling Navitimer 50th anniversary ( geborstelde stalen versie, uitgebracht nav 50 jaar navitimer), of de gewone standaard Navitimer met zwarte plaat en witte indexen?

De eerste is trouwens iets kleiner van afmeting, prijs van beide nagenoeg hetzelfde.

Graag jullie mening hierover

Met vriendelijke groeten
Steph

een limited is altijd een leuk extra

Een gelimiteerde versie is leuk, maar voor mij zeker geen reden om een horloge te kopen. ( na de ene gelimiteerde volgt vaak de andere (td) )

De navitimer 50th anniversary is dat een nieuwe ? Ík meen dat de eerste navitimers zo rond begin 50’er jaren uitgekomen zijn.

In dat geval zou ik kiezen voor een nieuwe, met een beetje geluk moet er nog wel wat van de prijs af kunnen en dan is ie nieuw met alles erop en eraan.
Misschien dat het formaat de doorslag kan geven ?

Hier nog een hele leuk en informatieve site over Navitimers:

http://www.lesmala.net/jean-michel/navitimer/index2.htm

Persoonlijk ben ik meer voor de “gewone” navitimer, heb ik zelf ook en blijft een hele mooi klok.
Volgens mij heeft de anniversary navitimer een ander breitling-teken op de wijzerplaat staan, wat ik persoonlijk minder mooi vind. Maar smaken verschillen! Succes met je aankoop.

Dennis

Ik zou een 50th anniversary Submariner LV kopen. Die is gelijk na de aankoop soms al meer waard geworden.
Die houdt zelfs na jaren nog altijd zijn waarde.

Koop je een horloge om hem vervolgens later met winst te verkopen? Je koopt een horloge toch omdat je hem mooi vindt…? Als je de ‘normale’ Navitimer mooier vindt, dan moet je voor deze gaan. Factoren als restwaarde e.d. zijn bij het uitgeven van zoveel geld voor mij niet van belang. Ik zou bij de aankoop van een dergelijke horloge, deze nooit meer weg willen doen!

Gr Jeroen

Jawel, maar ik ben snel uitgekeken op een horloge. Dan is het wel handig als het bij inruil nog lekker wat oplevert.
Hoe het bij Breitling zit weet ik niet echt, maar bij Rolex is het supergoed. Draag je een paar jaar (een gebruikte), krijg je bijna hetzelfde bedrag ervoor terug.