Hoe diep kun je zinken?

Zojuist zag ik op WUS een Montres Charmex langskomen die een waterdichtheid heeft van 6000 meter.

Als je de foto van het certificaat in de advertentie moet geloven een record.

Wat is jullie ‘diepste duiker’?

Ik moet het doen met een schamele 300m… net genoeg om haaien mee te zoeken

4 likes

Ik kan tot 500 meter zinken

2 likes

3 likes

Inclusief hoogteverschil in jouw regio is dat wel wat minder diep natuurlijk

2 likes

Duuzend meter!

http://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/4282/bf7e3e7d8c10d720.jpg

1 like

Er komen er straks twee aan die 2000 en 3500 meter kunnen, genoeg om te douchen :wink:

Ik meen dat de DSSD Deep blue 10.000 meter diep kan.

Whoehahaha… :slight_smile:

1 like

Drieduizend meter en dat zonder duikbrevet, maar wel met een blok beton. :smile:

3 likes

Geen loodgordel nodig!

2 likes

Is dat de Yobokies beads of rice? Ik ben nog op zoek naar een mooie stalen band voor de Sumo.

model is al behoorlijk tijdje op de markt,…en ondraagbaar.

heb je wel eens een foto van de zijkant gezien :

2 likes

Ooooh … hier kan ik niet genoeg van krijgen. What a beauty! Hiermee wil ik wel 3000 jaar later gevonden worden als ik 3000 meter naar beneden wordt getrokken :wink:

Nee, dit is de origineel - door Crepas - geleverde beads of rice.
Vanwege de schuine aanzet van de band op de kast, heb ik er voor de zekerheid nog maar een bijbesteld.

1 like

En dat zegt de Tauchmeister onder ons. :smiley:

1 like

Ik douche niet eens met mijn horloges, maar ik vind het wel belangrijk dat deze 1000 meter diep kan hahaha. Staat toch leuk/stoer :stuck_out_tongue:

1 like

Het horloge mag dan nog wel heel zijn na 3000 jaar, maar van jou zal na een minuut al helemaal niets meer over zijn, vermoed ik zo.

1 like

ja ik zag het… beetje grof is hij wel :wink:

Vrees ik ook @marijn. Eerlijk gezegd … toch liever niet zo’n eind :grin:

Wat moet je er voor hebben? :heart_eyes:

1 like

Er zijn er met een hogere WR zoals de Sinn UX (EZM 2B) die gecertificeerd is voor 12.000m en de Technomarine MoonSun Abyss, ook goed voor 12.000m…kan wel eens makkelijk zijn, toch?

1 like