Hoe durven ze en hoe dom kun je zijn

nou ik geef gewoon negatief als het me niet bevalt,is pas 1 keer gebeurt en heb neutraal terug gekregen.

Toch nog even: Hoe kan iemand bijna 5000 commentaren (en bijna allemaal positief) verzamelen? Is dat op zichzelf al niet een beetje verdacht?

nee gewoon geen fouten maken ,dat kan toch !

Natuurlijk. Maar als je van een transactie per dag uitgaat, dan duurt het meer dan 13.5 jaar voor je aan de zoveel commentaren zit! Ofwel meer dan 5/dag gedurende de laatste 2 jaar. Da’s een goed lopend zaakje!

5000 commentaren voor een profesionele verkoper is niks bizonders.
vanaf 10.000 commentaren krijg je pas een geel shooting star symbooltje
dit loopt door tot de hoogste categorie een rood shooting star symbooltje voor meer als 100.000 verkopen op eBay.
is meestal juist positief, hoe meer verkopen (bij een percentge van 98% of meer) hoe betrouwbaarder je overkomt als prof.verkoper.

Zo kun je altijd nog wat leren. Het was ook mijn eerste reactie, veel=betrouwbaar, maar na wat doorlezen over hoe sommigen met handlangers hun score verbeteren ging ik toch twijfelen. Bedankt.

de wereld is ook heel groot he,veel mensen vullen goed hun zakken met ebay ,ebay heeft al wat wat mensen miljonair gemaakt!

Ja, maar oplichters komen nooit zover. Veel is inderdaad bijna altijd goed.