Hoe duur

… is een Omega Seamaster 300m ongeveer? Ik wil hem heel graag kopen.
En dan dit model:

Op de site waar ik het plaatje van heb is die 1170 euro. Valt nog mee, dacht ik zo. Maar nu vroeg ik mij af wat ik er bij een juwelier als Schaap en Citroen voor moet betalen.

Wie kan mij helpen??

Groeten, Karel

adviesprijs voor ETA 1600,- euro
adviesprijs Quartz 1200,- euro

Oké dank je wel!
Weet iemand misschien waar ik dit horloge het best kan halen, en dan het liefst met ong. 20% korting? :smiley:

Hallo Karel,
mail me even op h.mennink@chello.nl

Mijn juwelier levert hem met meer dan 20% korting. Je hebt hem dan volledig nieuw via het officiele kanaal, en met wereldwijde garantie.

gr,
Hans Mennink

Dus 1600/100x20=320 euro korting?

1600-320=1280.

En de quartz 960 euro, nieuw? Hmm, ik kom er over een jaartje nog eens op terug :wink:

Wat zijn de adviesprijzen van de Speedmaster Broad Arrow, Aqua Terra (die is zooo mooi), Seamaster 300 chrono (met het rode omega tekentje bovenaan in het midden, die is zooo mooi), arg, omega heeft zoveel leuke modellen :frowning:

Heb je misschien de prijslijst die je in kunt scannen of iets? Heb enkele weken geleden alweer een brochure besteld, maar nog altijd niet binnen gekregen :frowning: (en geen tijd om naar een omegadealer in de buurt te gaan onder openingstijden :frowning: )

Super, Hans!

Ik heb je een mailtje gestuurd!

heb ook 2 keer een brochure aangevraag via Zwitserland…die komen ook nooit meer volgens mij… het gaat te goed bij Omega…