Hoe gaaf is dit?! Eerste tijdschriftartikel gepubliceerd!

Goedenavond allemaal,

Dit wilde ik toch even met jullie delen. Op de najaarseditie van de rikketik raakte ik aan de praat met Rich, de hoofdredacteur van het rikketik magazine. Tijdens dit leuke gesprek, kwam ook ter sprake dat ik regelmatig artikelen schrijf voor mijn eigen blog en het horlogeforum. Al snel waren we het erover eens dat ik ook wel eens wat voor het rikketik magazine kon schrijven. Dit lijk ons allebei erg leuk, en zo gezegd, zo gedaan!

Vandaag viel de eerste editie met een artikel van mijzelf op de mat, en eerlijk is eerlijk dat is toch een bijzonder moment, wat ik graag even met jullie wil delen!

Deze foto’s mag ik met toestemming hier publiceren en zijn genomen van het Rikketik magazine van voorjaar 2017!

Bedankt voor het kijken!

Met vriendelijke groet,
Koen

94 likes

Mooi om je eigen pennenvrucht daadwerkelijk op print te zien staan. Nice work!

2 likes

Het bijzondere verhaal over dit klokje had ik hier op het forum al gelezen, maar wel speciaal dat het nu echt op papier staat. Je verhalen zijn zeer lezenswaardig, dus ga zo door! :thumbsup:

1 like

Goed bezig…

2 likes

Mijn beste,

Een leuk artikel!!
Goed gedaan!!
Mijn complimenten.:+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Wow. Geweldig !

1 like

Het zal je niet de Nobel prijs voor de literatuur opleveren, maar een Pulitzer…?

2 likes

Proficiaat :slight_smile:

1 like

Erg leuk!

1 like

Gaaf en erg leuk. Volgend jaar ook lam op het boekenbal? :wink:

1 like

Gefeliciteerd Koen! Ziet er goed uit.

1 like

Goed bezig Koen!

1 like

Topwerk en terecht trots! Al lid van Dutch Watch Professionals geworden Koen? -:wink:

1 like

Gaaf hoor!

1 like

Leuk, Koen, gefeliciteerd. Mijn tip: inlijsten :thumbsup:

1 like

Van harte gefeliciteerd Koen! Dat ziet er echt zeer goed uit! :+1:

Ga zo door man! :relaxed:

1 like

Leuk Koen, het RikkeTik blad ligt hier nog in het plastic, maar ga het zeker lezen!

1 like

Klasse!!!

1 like

Mooiđź–’

1 like

Hartstikke leuk Koen.

1 like