hoe gaan jullie met een nieuw merk horloge om?

Beste Mensen,

Het gedeelte nieuw merk horloge wekte mijn nieuwsgierigheid op hoe mensen er mee om zouden gaan. Mijn vraag aan jullie is dan ook hoe jullie er mee om zou gaan en hoe snel jullie aan een nieuw merk durven te beginnen. En waar kijken jullie precies naar als je een nieuw horloge merk zien.

mvg,

3 likes

Of het iets toevoegt aan wat er al op de markt is. Het kaliber. Verkrijgbaarheid, liefst binnen de EU. Prijs.

2 likes

De meeste nieuwe merken gebruiken een al bestaand uurwerk. Dus niet zo spannend.

2 likes

Is dezelfde als de vraag die je aanzette tot deze vraag?

Wat is hier aan de hand?! :thinking:

1 like

Mauss, Gizzy … :thinking:

1 like

ja daar ben ik het mee eens meestal is het een quartz, eta.

1 like

Bij automaten ook best wel hoor. Heel veel Seiko.

1 like

jaa dat klopt anders zit je met een miyota wat slechter is in kwaliteit en anders zou je kunnen overstappen naar een sw-200 maar dan ga je weer enorm omhoog met de prijs.

Je zegt rare dingen. Hou daar eens mee op.

6 likes

Eens! Maar t zijn wel ramnelbakken hè?

:joy:

In een solide kast van een duiker is het te doen. Maar in een dunne dressachtige kast met plexi werkt het als een klankkastje voor de Miyota uurwerken.

Daarom heb ik er geen en komt er ook nooit meer 1 in de collectie.

Kom maar door met miyota automaten , totaal geen klagen over :sunglasses: de Volvo D5* onder de uurwerken om maar eens een analogie erin te gooien, rammelt maar gaat lang mee. Enrage verschil onderhoudsbeurten zijn goedkoper :joy:

• de 5 cilinder dan hè
3 likes

Zat ik ook al aan te denken. Lijkt wel alsof ze een marktonderzoek aan het houden zijn. :frowning_face:

1 like