Hoe gaat het eigenlijk met het merk Zeno?

Toen ik lang geleden mijn eerste schreden zette op dit forum was dit merk best wel populair, maar tegenwoordig zie ik het nauwelijks nog voorbijkomen.
Zijn er nog mensen die recent iets van dit merk hebben aangeschaft, nieuw of gebruikt?

Ik had ooit zo’n basic flieger met ETA handopwinder.
Dit was één van mijn eerste ‘serieuze’ mechanische horloges, ik was maar wát trots.
Volgens mij is er ooit ook een HF limited geweest met een koperkleurige wijzerplaat?

Dat was de middelste van deze drie Ltd’s

Dat is 'm ja. Erg mooi :slight_smile:

Hoi,

Een van de eerste horloges die ik heb gekocht via HF was ook een Zeno. ben ik nog steeds heel blij mee. Mooie pilotwatch van 48 mm.

Je hoort er inderdaad nog maar zelden iets over. Kennelijk timmeren ze niet erg aan de weg. Ook op de 2e hands fora zie je ze weinig (zowel in Nl als In Du). Ik vind ze nog steeds erg mooi.

Groet Tecco

http://www.tic-tock.com/images/watches/Zeno-Watch%20Basel-Pilot%20Oversized%20Hand%20Winding-8558-9%20B-SV-C40797.jpg

BTW: vroegah was moderator Jur op het forum min of meer Mr. Zeno :wink:

De mijne, niet echt recent, maar toch :slight_smile:

Brutus Schreef:

BTW: vroegah was moderator Jur op het forum min of
meer Mr. Zeno :wink:

Daar heb ik de mijne ook van gekocht. Hij had er toen 3 tegelijk in de verkoop :slight_smile:

Groet Tecco

Heel mooi, deze full day date. Ooit verkopen, dan mij even pb-en svp…(voorzover betaalbaar)

Groet,

Xavier Schreef:

Heel mooi, deze full day date. Ooit verkopen, dan
mij even pb-en svp…(voorzover betaalbaar)

Groet,

==========

als je naar de prijs moet vragen, kun je het niet betalen…:slight_smile:

(maar ik verkoop deze voorlopig niet hoor)