Ik mis reeds enige tijd de mooie en bevleugelde berichten van Tissot82. Ik weet dat hij ziekelijk is, maar ben ik benieuwd hoe het met hem gaat. Wie weet er meer?
Groeten, René
komt met enige regelmaat toch voorbij hier op het forum, al post hij niet meer zoveel als voor zijn ziekenhuisopname, maar daar zal hij vast een goeie reden voor hebben,
grt arie.
Coenraad zal blij zijn je compliment in ontvangst te nemen, maar 28 is hij niet meer 
Hij heeft afgelopen woensdag nog gepost en het is trouwens tissot62:)
Oepsake, ik zie tot mijn stomme verbazing dat deze topic toch is geplaatst. Ik wilde hem wel starten, maar dacht tegelijkertijd het niet te doen. Nu ik zie dat hij er toch staat, wil ik vragen aan de moderator deze topic te verwijderen. Los daarvan wens ik Coenraad het allerbeste met zijn gezondheid.
Groeten, René
Mijn beste,
“Dank voor je oplettende waakzaamheid“.
Het gaat over het algemeen genomen prima met mijn gezondheid.
De (Heilige););)
Geest is nog altijd zeer actief. Alleen doe ik het ten tijde van deze wat warmere periode, iets rustiger aan.
En ook het schrijven gaat dan niet altijd even gemakkelijk.
Doch:
“zoals het klokje van het Horlogeforum tikt, zo tikt het nergens”.
En dat zal voor mij altijd zo blijven.
Maar voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Zo is dat Beste Coenraad. (tu)
En zo zien we maar weer dat dit forum echt “Mooi” is, in de warmste zin van het woord.
Met Vriendelijke Groeten,
Chris.
(tu)
Tissot62 Schreef:
Mijn beste,
“Dank voor je oplettende waakzaamheid“.
Het gaat over het algemeen genomen prima met mijn
gezondheid.
De (Heilige););)Geest is nog altijd zeer
actief. Alleen doe ik het ten tijde van deze wat
warmere periode, iets rustiger aan.
En ook het schrijven gaat dan niet altijd even
gemakkelijk.Doch:
“zoals het klokje van het Horlogeforum tikt, zo
tikt het nergens”.
En dat zal voor mij altijd zo blijven.Maar voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond
weer op.:z:z:zOrologio Signaturis Temporis.B)-
Ben blij met dit bericht en wens je het allerbeste toe en zie ik met veel vreugd je mooie bespieglingen op dit forum tegemoet.
Groeten, René