Hoe gebruiken jullie het forum?

Om het filosofisch te maken: je kunt je hier in de tijd verliezen in plaats van tijd te verliezen.

3 likes

Ik scroll meestal bij “nieuw” naar alle nieuwe topics. Die zijn de afgelopen dagen gemaakt en heb je nog niet gelezen. Zie ik niets in die lijst wat ik nog wil lezen, markeer ik ze als gelezen.

Topics die ik langer lees als 4 minuten worden automagisch op “volgen” gezet. Er zit ook een menu helemaal onderaan. Meestal staat dat op normaal, maar als ik het interessant vind zet ik dat ook handmatig op “volgen”. Alle topic waarin gepost word die ik op volgen heb staan, komen automatisch op de pagina “Ongelezen” uit het menu.

Soms kijk ik bij “Nieuw”, dat zijn gewoon alle topic gesorteerd op laatste reactie. Kijk ik gewoon of er nog een topic is wat ik gemist heb tot dan toe.

Doe ik nog steeds niet.
Scroll wat door de startpagina en verder kom ik niet echt.

1 like

Gewoon lekker kijken!

Topics die ik echt wil volgen bookmarken. Verder gewoon lekker rond struinen… Je kan toch niet alles volgen met zo veel leden. Ik vind het al knap hoe sommige zich in elke discussie lijken te mengen. Dat moet minstens 20% van hun leven kosten :sweat_smile:

Ik begrijp dit forum ook nog steeds niet…vreemde snuiters en een berg klokkies. :grimacing:

3 likes