Hoe heet die Seiko ook alweer?

Alweer en tijdje geleden postte iemand iets over een Seiko uit de welbekende SKX lijn.Deze duiker was voor een beperkt afzetgebied en zag er net even anders uit. De indexes waren anders doordat ze een metalen erom hadden en hoger waren en volgens mij warten ze ook rechthoekig een niet rond.Ik dacht dat of Marco T of WMEdegene waren die deze speciale en dus relatief Seiko in hun bezit hadden.

Dat was de SKX399, bestemd voor de filipijnse markt :wink:

Nice :slight_smile:

Of de skx401, pepsi variant

JA dat is hem. Dank je voor je reactie!

Marco-T Schreef:

Dat was de SKX399, bestemd voor de filipijnse
markt :wink:

http://i114.photobucket.com/albums/n243/marco-wilm
a/Seiko%20SKX399/SeikoSKX399-2.jpg

Leuke klok! Wat ik me afvroeg, waarom maakt Seiko speciale modellen voor Filipijnen? Ik zie in de Filipijnen voor 85% een ontwikkelingsland, waar ze soms pech hebben met het weer.

Topic is van een kleine jaar geleden maar ik ben deze modellen een beetje aan het volgen op ebay etc.

De ene keer zie je er een voor 260 euro (redelijk nos) en een andere keer zie je hem worden verkocht voor zo’n 60 dollar (+50 dollar verzenden) maar die is dan goed gedragen.

Wat is volgens jullie een reeele waarde? En zit er nog verschil in waarde tussen de skx399 en de skx401?

Misschien is hij in goede staat over 20 jaar duurder dan een skx007 (zoals 6309 en 6306), maar voorlopig hebben alle skx-duikers (de 7s26-0020 modellen) ongeveer dezelfde waarde.