Hoe heet dit merk

Beste mensen,

Een tijd geleden zag ik een prachtig herenhorloge in de vitrine liggen in een prijscategorie van 150-200 nieuwwaarde.Het was een klassiek horloge met een logo dat vrijwel identiek was aan de wings van Longines. Ik kan nu toch ONMOGELIJK op de naam van dat merk komen. Het was iets redelijk korts zoals Elise ofzoiets.

Iemand een idee?!

MVG

Elysee www.elysee-uhren.de
www.hbwatchcompany.nl voor de NL distributeur

Ow ja DANK JE!!! :smiley:

Hoi Wassink,

Zoek op dit forum voor de grap op “plakmerk”

Ohja, en welkom hier trouwens.

Groeten,

Martin

Welkom Wassink. Elysee is een plakmerk, zoals MartinB, al aangeeft. Vaak indrukwekkende modellen, met een niet al te best uurwerk van Chinese makelij. Op zich niks mis mee, als je maar niet te veel betaalt. Als je er een bij een juwelier hebt zien liggen, vermoed ik dat die er toch zo’n 150 tot 200 euro voor vraagt. Voor die prijs kun je een veel beter horloge kopen. Meer dan 100 euro is zo’n plakmerk niet waard, en zelfs dat is eigenlijk al te veel.

Hey mensen, allemaal bedankt voor je informatie… het is dus troep eigenlijk? Ik vond het best mooi, maar ik zoek ook kwaliteit. Ik wil graag 150-200 uitgeven. Naar wat voor merk moet ik dan eens kijken?

En moet ik misschien ook op de verkopplek letten? Bijvoorbeeld internet vs juwelier etc…?!

Kijk eens naar een merk als Hamilton of Tissot. Je hebt dan echte Zwitserse uurwerken voor een goede prijs kwaliteit verhouding. En Seiko is natuurlijk ook een mooi alternatief voor degelijkheid en value for money.

Ok man dank je, heb je tips waar ik het beste kan kopen? Of gewoon bij de eerste de beste juwelier… Ik woon in Amsterdam.

Mvg,

Hans

In de kalverstraat en koningsplein kun je veel vinden. Wanneer je tot aankoop over gaat kun je altijd nog een korting proberen te krijgen. Er zijn namelijk juweliers die online korting geven zoals deze. http://www.watchesbuynet.nl/

Veel succes met speuren.

Voor Seiko: kijk ook eens bij monsterwatches.nl of vreugd2 op MP (geloof ik). Dat zijn forumleden die goed bekend staan.