Hoe heet dit Omega onderdeeltje mov 1012

Beste uurwerkers,

Net aangeschaft een omega de ville, mov 1012 met metalen band als restauratie object.
Na onderzoek ben ik er achtergekomen dat de onrust nu “in ruste” is. Dit Komt vermoedelijk doordat deze niet gefixeerd is door een bepaalde ring. Zit om de afdekplaat heen.

Maar hoe heet deze.?

Heeft iemand evt nog suggesties waar deze"fixatieplaat te vinden is?

Graag hoor ik van jullie.


ook het veertje ontbreekt!

vriendelijke groet,

Jorrit

heb er lang over moeten nadenken, want ik snapte er eigenlijk niks van, volgens mij zie ik op de foto alle onderdelen zitten; heb ik het goed als ik begrijp dat de foto niet van jouw uurwerk is???
In dat geval: die “afdekplaat” is volgens mij onderdeelnummer 1010-1332 - regulator pointer; dat veertje is onderdeelnummer 1010-1356 - spring for adjusting screw of regulator.

Helaas werkt photobucket momenteel niet OK, dus ik kan de scans van de datasheets niet uploaden.
Vermoedelijk kan je deze onderdelen nog wel bij O.Frei bestellen.

Succes,
Paul

Met Firefox werkt photobucket blijkbaar wel, dus hierbij de scans van Omega kaliber 1010, het basiskaliber voor de 1012:

Groet,
Paul

hallo Paul,
bedankt voor je reactie, Inderdaad is dit niet de foto van het desbetreffende horloge. Het gaat om het plaatje (Heeft de vorm van een vergrootglaasje In de blauwe circel. Bedankt voor je datasheet. Helaas kan ik de cijfers niet exact lezen maar ik geloof je volledig op je woord.

Wie is exact Ofrei?

Bedankt,

Groet Jorrit

Ofrei is Otto Frei: http://www.ofrei.com/
Dit is een horlogematerialen leverancier in Amerika, bestellen van onderdeeltjes doe je met het faxformulier.

Succes,
Paul