Nee nee nee… jij heet Jeroen aka Dr. WristCandy
is dit ook niet een oplossing voor mensen met nikkelallergie ?
Op het eind van de nineties kwamen ze weer terug. Fossil, Diesel en een hele zwik andere modemerken hebben tussen 1998 en 2004 iets met Bund gedaan. Toen kwamen ook plots die kraanleertjes opzetten die men om de pols knoopt.
Ik denk dat dat een nawee van de Grunge beweging is geweest, misschien. Ik weet dat niet zeker.
Een Bund strap kan helpen een ielig horloge wat meer ‘aanwezigheid’ te geven. Ik vind het in sommige gevallen best gaaf staan.
Nou ja, je weet wat ik bedoel. Als Big Will de truckdriver een bund van 8 cm breed draagt, kan dat prima. Met bijpassend houthakkershemd maat XXXL.
weinig in mijn tijd. Amsterdammers houden niet van hardrock en metal (ik wel). Nooit geweest, geen rockkroegen, geen metalheads, niks. Ja, drie ofzo.
Cultuurdingetje per regio oid.
Natuurlijk de perfecte oplossing voor bescherming tegen krassen op de caseback, mocht je horloge een keertje in het gras vallen.
Kom ik er nu achter dat ik mijn Grail voor janl*l weggedaan heb vanwege een nikkelallergie.
In Zweden en Finland was je op een gegeven moment of Hardrocker, of Synthfiguur, of kakker. Klaar. Ook in Bulgarije was een grote hardrock-subcultuur te vinden. Het verschilt inderdaad nogal per land en regio.
Aan de andere kant, we hebben waar ik woon echt een tekort aan jazz-luisterende hipsters met man-buns.
Ja hallo hem staat alles goed!!! Haha
Bund straps; door Jason Heaton van Hodinkee weer helemaal hip gemaakt…
Not my cup of tea…
Hahaha, ja maar dan is 't de vraag:
Is de bundstrap lelijk of zijn wíj gewoon lelijk
Ik vind de bundstrap alleen NIET lelijk bij een flieger en soms bij een Daytona.
Verder is het niet mijn ding.
En vergeleken met Brad Pitt… ik durf het thuis niet te vragen. haha.
Iets heel anders: het is wel een mooie vraag voor een horloge-pubquiz…
Saddleback heet zoiets bij Oakley
Tja ik denk het wel maar lekker dragen wat je zelf wil en waar jij je prettig mee voelt.
Saddleback is het soort leder dat hier gebruikt wordt. Alhoewel ik bij dit horloge de strap liever over het horloge zou plaatsen ipv eronder…