U bent gewoon een uitzondering. 
Ben niet meer te redden dus? Hoeveel fases zijn er eigenlijk
?

Weet niet wat je bedoeld. Maar die speedmaster is wel interessant! 
Maar zeker niet de enige 
Naar ā¦
Oh wacht, dragen vrouwen horloges? 
Geen idee, ik ken niemand die het heeft kunnen navertellen 
Herkenbaar 
Zie je iemand met een Seiko duiker om de linkerpols, tovert die een paar minuten later ineens een gouden Patek 5270 van onder de rechter mouw vandaan 
Haha ! Inderdaad! En bij films en tv.
Ik doe het ook.
Al veel leuke horloges gespot op mijn werk. Ook af en toe neppers maar wel knap als ze het eerlijk toegeven.
Vast al bekent maar vandaag zag ik dat Peter R. de Vries een gouden AP om heeft. Praten blijkt goede business.
En Julius Japers van Topchef draagt een Rolex Submariner.
Zo nu weer mijn bed in. Kom maar niet van de griep af.

Nada
Ipod en e-reader 
Hellup, ik heb een gespleten persoonlijkheid! (of ben gewoon knetterā¦) 

We zijn net als die super secret agents, die een kamer binnen wandelen en weten dat de schone dame achter hem aan het tafeltje gezien de gleuf in haar hoge hakken voor een vergiftigd mespunt een huurmoordenaresse Is vd Russische geheime dienst, en dat die man aan de andere kant vd zaal met de kleine bobbel onder zān Tom Ford pak voor een ppk en seamaster om de pols ongetwijfeld bij mi6 hoort. Drinkt ie onder werktijd ook nog es een martini. Shaken wel te verstaanā¦
Wij zien direct dat de ogenschijnlijke manager met een submariner om de pols, waarschijnlijk de eigenaar v zān bedrijf Is gezien de blauwe ceramische cerachrom bezel. Kenmerkend voor de veel exclusievere Wit gouden versie.
En dat die casual geklede man met een patek om de alpha vent Is, gezien t kleine Brilliantje op de kast, duidend op de kostbare platina kast ipv slechts witgoud.
En dan die Aziaat met op eerste zicht een seiko skx007. Maar gezien de opgelegde indexen en zwarte dag-en datumschijven zou dat een mod van Rob kunnen zijn.
Totaal waardeloze vaardigheid, maar tja⦠
Het ene sluit het ander niet uit 
Guilty⦠Zeker weten
⦠Maar ik durf er een toevallige passant niet over aan te spreken
⦠Doen jullie dat wel dan?
Mea culpa
Voor mannenpolsen dan.
Dat is vast Hans āKlokā