Hopelijk dat hier iemand me kan helpen.
Hoe verwijder ik het achterdeksel van mijn Heuer Autavia 2446c zonder hem te beschadigen?
Dit is een EPSA Compressor case waarbij de achterdeksel niet draaibaar is volgens mij.
Hopelijk dat hier iemand me kan helpen.
Hoe verwijder ik het achterdeksel van mijn Heuer Autavia 2446c zonder hem te beschadigen?
Dit is een EPSA Compressor case waarbij de achterdeksel niet draaibaar is volgens mij.
Dit lijkt op een snap-on deksel. Er zou dan een uitsparing moeten zijn tussen kast en deksel waar een case mes in past. Bij de bovenste lugs zie ik beschadigingen op de kast, zit daar wellicht een uitsparing? Als het moeilijk te vinden is kun je met de rand van een stukje papier de ruimte tussen deksel en kast volgen, bij de uitsparing zal het papier er wat dieper ingaan.
Succes!
Zo te zien zit de uitsparing bij de lug midden onder, althans daar loopt de kras naartoe. Als het daadwerkelijk een compressor case is dan zul je een scherp maar ook stevige caseknife moeten gebruiken omdat je hem er anders niet af krijgt. Ik heb zelf een Greiner Timoknack voor dat soort klusjes, sindsdien trek ik er in ieder geval geen krassen meer in.