Hoe ik mij de gemiddelde Invicta koper en verkoper voorstel

Misschien is een horloge passie hier geboren.
Misschien meld hij zichzelf nu wel aan op het forum.
Dan kan hij over een tijdje lachend terug kijken naar dit filmpje. :slight_smile:

1 like

Toevallig is dat precies de route die ik heb gevolgd!

2 likes

Ik vind het wel aanstekelijk om te zien hoe enthousiast dat jochie wordt van deze horloges. Zo zijn wij toch allemaal begonnen. Ik durf er iets moois om te verwedden dat bijna geen enkele HF-er gelijk een Omega, Rolex, AP of wat dan ook als 1e om de pols had… Ja, of hij moet van pappie zijn gekregen. :joy:

Los van de vraag of iemand Invicta nou wel of geen “merk” vindt, ik word hier wel blij van hoor. Bovendien krijgt hij er 2 voor nop mee naar huis :joy::joy::joy:

5 likes

Het lijkt mij verkeerd om andermans horlogekeus zo af te kraken. Ieder zijn heug, passend bij budget / fase in de hobby. Velen van ons zijn met dit “niveau” aan deze hobby begonnen. Niet iedereen heeft er veel verstand van of € 500 liggen. Waarom wordt iemand om Invicta uitgelachen?

22 likes

Natuurlijk is een Invicta koper een idioot, en iemand die 10.000 uigeeft voor een klokkie die dezelfde tijd aangeeft niet. Ja hoor. :japanese_ogre: We zijn allemaal idioten hier…

11 likes

Ach, rotzooi… Ik ben al lang blij dat een veertienjarige nog opgewonden kan worden van een mechanische of zelfs maar analoge klok van een daadwerkelijke horlogemaker.

Dat dus.

En dat dus. Ik zou het misschien ook nog wel erger vinden om een of andere entitled snotblaag met een A Lange te zien vloggen.

6 likes

tsja, zit wat in. Als ze nou niet zo lelijk waren…

2 likes

Nou, die Daytona ripoff is zo slecht nog niet.
Geschroefde kroon en dito pushers.
En op een metertje of 2 … :wink:

Ik heb meer moeite met de Nederlandse Invicta-website die ik naar aanleiding van dit hele verhaal eens bezocht heb:
taalfouten en kromme zinnen.

Op de website staat overigens dat Invicta begin 20e eeuw is gestart; in die vlog hebben ze het over 1837…

Mijn eerste was een Thomas Earnshaw, wat me toen bezielde snap ik nog steeds niet.

2 likes

Ik snap niet zo goed waar de attitude vandaan komt die sommigen hier er op na houden, de arrogantie is tenenkrommend. Persoonlijk vind ik het best leuke klokken voor het geld. uiteraard zou ik liever iets fatsoenlijker kopen, maar niet om vervolgens op een website te kunnen gaan pochen.
Dat een ander jullie/ onze passie/ liefhebberij nou niet op waarde weten te schatten, maakt het nog niet gelijk een gekkie.

15 likes

wat een vreemde context in dat filmpje. wel grappig om de verkoper zijn ding te horen doen :grinning:

leuk toch kido’s met horloge interesse. goede zaak :slight_smile:

haha het is een reclame youtube vid. dat ik dat niet meteen doorhad :smiley: :X

INVICTA niks mis mee :grin: lekker blitz voor af en toe ! Niet schrikken…daar komen de echte fotootjes.

11 likes

denk dat ik ook maar eens een invicta ga aanschaffen.

2 likes

Heb je dan nog geen echte INVICTA met inhouse een Seiko NA35 movement 200 mtr. waterdicht, handmatig opwinden en automatic met seconde stop met mooie zichtbodem ?

1 like

Dit is wel mijn grail invicta!! Is ie te koop?

shame on me…

:slight_smile:

Dit is geen verkooptopic :stuck_out_tongue_winking_eye: en nee de mijne is niet te koop.

1 like

Mmmmm… mijn vinger zweeft boven de koop knop bij Amazon.

Iemand een betere aanbieding voor me?