Zó! Wat een prachtige klokken, waar zijn deze tekoop?
Alvast bedankt.
Komt Invicta uit 1837. Hahaha. Wauw!
Toch bijzonder dat sommigen dergelijke rotzooi niet als rotzooi herkennen.
Geeft wel aan dat alles te verkopen is…
Ik vind het leuk dat een boel mensen gewoon wel enthousiast kunnen worden van die klokjes. Is toch niets mis mee? Gewoon massa product dat de massa aanspreekt.
Wat ik van veel Invicta’s vind is prrima toepasselijk op het hele vlog-gebeuren: Alleen maar gericht op uiterlijke schijn zonder enige inhoud…
Geweldige verkoper : het is een automaatje, hij past overal bij.
Ik mis eigenlijk nog de woorden, ik heb hem zelf ook.
Die kisten zien er uit alsof ze er chemisch afval in bewaren of zo.
Ik vraag mij wel af hoe je bij dit soort filmpjes komt. Waar was je naar op zoek?
Dat.
Ik vind dat het doosje waardevoller dan het horloge…
Gebouwd om de wereld tegen de inhoud ervan te beschermen. Het kistje raakt ik elk geval de juiste intenties.
Ik heb laatst zowaar een coole Invicta gezien…
Een vintage 18k gouden zakhorloge met chronograaf, maanfase, kalenderwerk en minute repeater…
Er drijft al een flink bord plasticsoep in de pacific ter grote van Europa.
Invicta draagt met hun verpakking een steentje bij
En toch als je een prima kwaliteit Submariner kloon wilt met of een Seiko automaat of zelfs een echte Swiss Made met een Sellita SW200 kun je voor de prijs niet om Invicta heen.
En dat stip @HorloG terecht aan, het is een merk met heritage!
Hij is echt anders dan anders!
Geef mij maar Theorema
Marketingverhalen zijn vaak bullsh*t. Ik hoor & zie hier niet iets, wat ik vaak bij andere merken ook niet zie. Ik eet me iedere week door enkele tijdschriften heen, waar altijd een aantal, meestal dezelfde, dure merken hun advertenties plaatsen.
De toon is verfijnder, hun publiek wellicht ook. Maar de basis van hun boodschap…?
Er zijn zoveel mensen begonnen met Invicta en vervolgens via Seiko, Casio, Certina , Tissot etc. doorgestroomd naar bijvoorbeeld Longines, Omega en nog zwaarder geschut.
Invicta kunnen we lacherig over doen maar het zijn voor die prijs best leuke horloges.
En gezien de aantallen die worden verkocht is er niks mis mee. Zeker niet voor de beïnvloedbare massa die overal achteraan hobbelt of niet zoveel te besteden heeft.