Hoe irritant! #?@(+$^|~

Ik wil dus wat bandjes bestellen op Cheapestnatostraps.com maar die site gooit mijn mandje automatisch leeg. Zowel op mijn telefoon als op mijn laptop en met Chrome en Firefox…

Aaaaaarghhhh! Probeer nu al drie dagen wat te bestellen…

Hebben jullie er ook last van?

Zo goedkoop dat je er geen euro aan kunt uitgeven… :wink:

5 likes

Bij sommige sites gooit m’n Safari browser dat mandje leeg
en moet ik overschakelen op Firefox,
kwestie van zoveel mogelijk browsers proberen denk ik.

1 like

bij mij werkt het ( met safari ) anders prima

Ik kan in ieder geval twee bandjes (meer heb ik niet getest) in mijn mandje gooien en kan dan doorklikken naar de checkout. Lijkt dus bij mij ook wel te werken. Getest op een Android tablet met chrome.

Ja maar probeer er eens 6 :wink: Twee doet het bij mij ook, maar meer niet…

Zes lukt ook, sorry :grinning:

Weird… Heb het nu met drie browsers geprobeerd en het lukt niet.

Probeer eens via de telefoon?

Welcomeback code gebruikt btw :wink:

1 like

Pssst bestel ze even voor hem dan :wink:

2 likes

Heb ik ook een keer gehad, onder safari op de ipad.
Op mijn pc tje met windows ging het toen wel.
Later lukte het op safari weer wel
Anders opnieuw opstarten, cookies wissen, pop ups toestaan, andere browser en dat soort dingen proberen.
Lekker veel keuze van straps en buckles, en goede kwaliteit, is mijn ervaring bij Cheapest Nato straps. Niks mis mee

1 like

Ik heb wel eens gehoord dat er een geheime site is waar vrouwen het e-mailadres van hun man kunnen opgeven, waarna het programma van die site dat adres koppelt aan iedere bestelling die niet vrouw- of gezinsgerelateerd is…Mandjes met horloges worden daardoor voortijdig leeggekieperd, je hifi-bestelling is plotseling verdwenen en voordat je je rambo-mes kon afrekenen, wordt de verbinding plotseling verbroken…Toeval? Dacht het niet.

7 likes

je vergeet nog te vermelden dat sommige mannen uitvoeringen automatisch in de dames uitvoeringen veranderen… :frowning:

2 likes

Het lukt nog steeeeeeds niet… Heb ze al gemaild maar nog geen reactie ontvangen.

Hier met Firefox gaat alles gewoon ok …

misschien maakt het verschil of je een mobiele of desktop setting gebruikt of de zoom versie bij Android tablet.

probeer eens bij “geavanceerd” of een van de 3 zooms verschil maakt.

Maar het gebeurt zowel op mijn laptop als op mijn telefoon… Firefox, Chrome, Dolphin Mobile en Chrome Mobile geprobeerd.

Misschien kan 1 van ons even de bestelling voor jou doen? (of voor jou mee-bestellen?)

Neem aan dat je niet voor duizend euri aan bandjes besteld?

Gr.

Herman

1 like

Het is overigens alleen als ik bandjes in de sale-afdeling combineer met niet-sale bandjes… Denk dat het daar aan ligt. De site kan sale en niet-sale niet combineren in één mandje lijkt wel.

Gewoon bij een ander adres bestellen.
Laat ze maar in de Zweedse bagger zakken en,
zo goedkoop zijn ze nu ook weer niet.
E-mails worden ook niet of nauwelijks beantwoord.

Grt.

1 like