Hoe is de breitling Superocean Steelfish

Hallo mensen ik sta op het punt een Steelfish aan te schaffen, hoe is deze Breitling, hoe ligt ie in de markt. Kan iemand mij er iets over vertellen. Wat is een redelijke prijs voor eentje met een lederen breitling band. Dit wordt mijn eerste Breitling.

Groeten Franky

Je zegt dat je op het punt staat om er een te kopen en je hebt al deze vragen nog. Ik zou er eerst nog een paar nachtjes over slapen.

Als je die op Marktplaats bedoelt, let dan svp op, dit is volgens mij niet de 44mm uitvoering maar de 42mm (eerste type). 44mm kwam pas later.

Groetjes,

Marc

ik zou eerst eens naar een goede juwelier gaan en wat modellen passen…overigens zijn er filmpjes op youtube te vinden van diverse revieuws.

De SOSF is een enorm robuust en zwaar horloge. Net zoals de Colt een “instapper” bij Breitling. Opgelet, dit is 1 van de meest nagemaakte Breitlings. Haast niet te herkennen, zeker niet op foto. Je moet hem irl zien en dan letten op details. Als je 2nd hand koopt, maak dan eerst je huiswerk. :wink:

Als je niet zeker van je stuk bent, ga dan liever voor een nieuwe en tracht een mooie prijs te bedingen.

Bedankt voor al de reacties, ik ken de steelfish en ik heb hem om gehad. Ik zoek nog een horloge met witte wijzerplaat en ik kwam de steelfish tegen met een witte wijzerplaat. Ik vind dit een mooi model ook de wijzerplaat met deze stijl cijfers.
Het is idd die op marktplaats heb al contact met de verkoper. Maar ik zit meer in Oris en aangezien dit mijn eerste Breitling is en ik weinig in Breitling zit wilde ik graag aan mijn medeforummers wat info vragen. Is de prijs redelijk of moet ik aan de bekende adders denken? Ik kan de Breitling laten checken wat ik ook zeker ga doen evt. bij M. Koster & Zonen.

Moet zeggen dat ik het ik die advertentie wel vertrouw, zou alleen toch even langs de juwelier wandelen dan weet je het zeker. Prijs is relatief laag moet echter wel een nieuwe band op en dan kan orgineel nog aardig in de papieren lopen.

Succes!

Ook fijn ben je in contact met de verkoper en wil je komen kijken, over en weer mailen. Hoor je ineens niks meer en is het horloge ineens gereserveerd voor 50 euro meer. Om uitleg gevraagd maar nog steeds nikd gehoord!!

Balen! Ach, er zullen nog wel meer stalen vissen in de zee zijn…