Zat op zo’n bestelsite te neuzen naar led lampjes en toen kwam ik natuurlijk ook horloges tegen…duh.
Hoe kunnen ze dit nu maken voor dat geld. Een automaat… En aan de recensies te zien loopt ie nog goed ook!
Zat op zo’n bestelsite te neuzen naar led lampjes en toen kwam ik natuurlijk ook horloges tegen…duh.
Hoe kunnen ze dit nu maken voor dat geld. Een automaat… En aan de recensies te zien loopt ie nog goed ook!
Kan niet zou je toch zeggen. Wel frappant dat de datum al bij 22.05 wijzigt maar ach voor dat geld
Altijd een dilemma, niet kopen anders steun je mogelijk kinderarbeid of wel kopen want dan hebben ze in ieder geval nog wat
kwaliteit is gewoon zeer laag. Het horloge zal gewoon goedkoop aanvoelen. Mocht je echter activiteiten doen waarbij je goede horloge een fikse klap kan krijgen… dan kan je toch iets omdoen wat er mooi uitziet en niet veel kost…
Haha ja briljant!
You pay peanuts, you get monkeys.
Denk nou eens na: weggegooid geld.
Gewoon niet doen. Krijg je achteraf ook geen misselijke opmerkingen over jou aankoop.
Pas geleden een pica van mijn Chineese horloge (dat trouwens nog steeds keurig loopt) gepost, en de commentaren waren niet van de lucht.
Ik ga het ook echt niet doen. Hou niet van neppe rotzooi. Maar ik was gewoon benieuwd naar jullie reacties. En ik vind het kunstig om zoiets voor die centen te kunnen maken. Want inkoop kost zo’n ding 5 euro, denk ik.
Nee hoor, ik hou het bij m’n Seiko en Tissot.
Nou, haha, jullie zijn er stellig in. En terecht. Dankjewel
Neppe rotzooi?? Is dit dan een namaak Winner?
Is het geen bouwpakket:slight_smile: