Hoe is het met BEN

Pfffffffff, das heftig om te lezen zeg … heel veel sterkte en een spoedig herstel gewenst Ben.

Ruud

hoi ben goed om toch wat van je tehoren schrok mij wild toen ik hoorde op school maar heel veel sterkte gewenst en neem aub je tijd gr hans

Sterkte! Enorm veel sterkte gewenst!

Hallo Ben,

Fijn om je weer effe te horen. Hopelijk wordt je snel beter - kwaliteitscalibers kunnen wel tegen een stootje hé :wink:

Maar ik kan me best indenken dat je nu een rotgevoel hebt, omdat je al je horlogewerk even moet laten liggen.

Na regen komt er zonneschijn, moet je maar denken.

Ik wens je het allerbeste toe en hopelijk toch nog een gezellige kerst en voor 2008 héél veel tandwieltjes, veertjes, radertjes, kroontjes enz … :wink:

Kop op Ben ! Je hebt de steun van een heel forum ! (tu)

Beste Ben,

Heel veel sterkte en beterschap gewenst.

Grt Jeffrey

Beste Ben,

Tijd krijgt nu een andere dimensie, die van geduld om op je gemak te herstellen, Veel sterkte daarbij

Arjay

Sterkte Ben in deze moeilijke tijd!

Ben,

Gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader. Heel veel sterkte met je herstel; doe rustig aan.

Groet,
Steven

Hallo Ben,

Gecondoleerd met je schoonvader. Ik wens je en je vrouw veel sterkte toe in deze moeilijke tijd. Wat jouw kwetsuren betreft: doe rustig aan! Een hersenkneuzing is geen kleinigheid. Maar, ik ben blij dat je weer boven water bent.

Groeten, Tom Vreeken.

Ben, Gecondoleerd met het verlies van je schoonvader.

Sterkte in deze vervelende tijd. Van harte beterschap.

Gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader.
Neem de tijd om dit verlies een plekje te geven en zorg
dat je goed herstelt. Wij wachten wel op je nieuwe
berichtgevingen

Ben, heel veel sterkte ook van mij!

Beste Ben,

Gecondoleerd met het verlies van je schoonvader. Veel sterkte voor jou en je vrouw in de komende tijden.

Groet,
Marten

Veel Beterschap Ben.

Hartelijk gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader en succes met het herstel! Ik zie je berichten over zadkine tegemoet!
Ger

Heee, “Ben die voorlopig niet naar school gaat”

Alles goed daar bij u ? Het kaliber al weer een beetje in balans ?
Ik hoop het.
Sterkte, en laat nog een keer van je horen !

Bas

Serieus, ik dacht er vandaag nog aan. Kwam denk ik door die post van ikbenben
HAd jij dit ook Bas?

Ik wel. Grappig is dat.

Ik weet niet wat het is, maar ik vond het zo sneu voor die man. Je maakt voor jezelf een bepaald beeld van iemand. En Ben komt op de een of andere manier op mij erg sympathiek over. Als je dan die enthousiaste verhalen leest en opeens die enorme tegenslag, dat raakt je en blijft dat hangen. Dacht er al een paar weken aan eens weer het forum af te zoeken.
Vond het eigenlijk ook een heel sneu gegeven dat die topic steeds verder naar achteren verdwijnt, terwijl er toch een heel persoonlijk tintje aan was gekomen dat voor Ben zelf vast en zeker niet naar de volgende bladzijdes is verdwenen.

Nu staat hij ieg weer op de eerste bladzijde en denken er weer mensen aan :slight_smile:

Bas

Sterkte Ben.