Hoe is het met BEN

hallo weet iemand wat meer van ben vd broek ik was vandaag bij zadkine in amsterdam en hoorde dat ben een ernstig ongeluk heeft gehad.
hij schijnt een hersen kneusing aan het ongeluk over gehouden tehebben.
maar meer wisten zij op school ook niet dus weet iemand meer?

Ik weet daar niks van.
Maar ik wens Ben wel alle sterkte toe.

Hoe zit het trouwens met jou Panarai verhaal ?

Als dit klopt, dan is dat uiteraard wel zéér verdrietig! Is er iemand op dit forum die in staat is dit verhaal te verifiëren…?

Ai, ik hoop dat het niet ernstig is.

Dat zou vervelend zijn, vooral ook omdat hij zo enthousiast was over de nieuwe opleiding. Ik hoop dat het gauw beter met hem gaat! Beterschap in elk geval Ben.

nu begrijp ik waarom we hem al eerder hebben gemist. Laten we hopen
dat het meevalt en dat hij snel herstelt

Ieks !!

Da’s niet leuk te horen :frowning:
Ben, als dit idd jou betreft : Sterkte en laat ff wat van je horen als je eraan toe bent.

Bas

Oei, da’s niet best, als het waar is. Een hersenkneuzing is dus wel ernstig, heelaas.

Tom Vreeken.

Da’s balen, Ben als je dit leest veel sterkte!

Ben, als je dit leest, heel veel sterkte en voorspoedige beterschap.

Mijn beste, Ben en Familie,

Heel veel sterkte, geluk en zaligheid in deze moeilijke periode.
Je hebt een PB.

Orologio Signaturis Temporis

Beste allemaal. Dank voor jullie bemoedigende woorden. Sorry dat jullie al een hele tijd niets van mij hebben vernomen. Het gaat momenteel niet echt goed met mij. Mijn schoonvader is overleden en ik heb een ongeluk gehad waarbij mijn sleutelbeen is gebroken en ik tevens een hersenkneuzing heb opgelopen. Vanmorgen was ik even op school (mijn vrouw was mee want die moet rijden) Ik was heel emotioneel want ik kan voorlopig niets doen. Mijn schouder werkt nog niet echt mee en in mijn kastje van boven is het caliber behoorlijk van slag. Ik denk dat ik ben aangereden op mijn bromfiets. Ik kwam bij in het ziekenhuis. Over een paar maanden kan ik pas weer naar school omdat ik in de tussentijd mijn hoofd niet te zwaar kan en moet belasten. Deze regels tikken was alweer genoeg om zeer moe naar bed te gaan. Ik kom echt binnenkort met het verslag van de afgelopen periode. Ik ben nog steeds waanzinnig gek op alles wat tikt en slingert. Ik zal dan ook vertellen over mijn nieuwe attelier waar ik tot voor kort allerlei, ook antieke klokken, aan het maken was. Ik heb veel ‘wegtrekkers’ daarom is ook dit bericht een beetje chaotisch. Nogmaals, veel dank voor de mooie woorden. Tot binnenkort. Groeten van Ben die voorlopig niet naar school gaat.

Ik wens je veel beterschap en gecondoleerd met het overlijden van jullie (schoon)vader. Ik ben geen medicus maar neem abslouut voldoende tijd om te herstellen en probeer niet te vroeg weer te beginnen, een hersenkneuzing is een ernstige kwetsuur.

Sterkte en beterschap,

Bojo

Heel veel sterkte, Ben !

Groet
Mark

Beste Ben,

Ik wens jullie heel veel sterkte en beterschap !

Groet,
Werner

Gecondoleerd met verlies van je schoonvader Ben en natuurlijk ook voor je vrouw.

En doe maar gewoon rustig aan, ik zou nog even wachten met verslagen maken en berichten typen. Er zijn 172 pagina’s met forumberichten (onuitgeklapt!), ga die maar lezen als je je verveeld :smiley:

Beste Ben,

Van harte beterschap in deze moeilijke periode,

Het is fijn om te zien dat wij hier vrienden onder mekaar zijn en mekaar steunen waar kan en nodig is.

Hallo Ben,

Gecondoleerd met het verlies van je schoonvader. Ook je vrouw gecondoleerd met het verlies van haar vader. Beiden, en de familie, veel sterkte gewenst.
Spijtig te lezen dat je dus echt een ongeluk hebt gehad. Heel veel beterschap, en ik sluit mij aan bij voorgaande adviezen: doe maar rustig aan. Te snel de draad weer oppakken is ook niet goed.

Het beste, Gerwin

Ben van harte beterschap. Eerst weer helemaal herstellen voordat je met de uurwerken an de slag gaat!

hans

Beste Ben,

Heel vervelend wat je allemaal overkomen is. Ik wens je alle sterkte toe die je nodig hebt om weer helemaal de oude te worden!
Laat - ondanks alles - december toch ook voor jou een feestmaand zijn.