Hoe kan dit nou?

Ik lees liever over jouw curren, jouw horloge waar jij happy mee bent dan dat gemauw over het eerste krasje op de Rolex, snik, het tapeje op de sluiting om krasjes te voorkomen en het doekje op het bureau zodat de arme Rolex niet met dat akelig harde en kille bureaublad in contact komt.

Tussen de regels door ook jammer te merken dat er kennelijk een drempel is om iets over een relatief goedkoop horloge te vragen.

Veel plezier met je horloge! En je bandje op maat natuurlijk!

9 likes

Die drempel is er juist niet. Die drempel bestaat alleen in je hoofd, als je zelf vind dat het een duur merk had moeten zijn.

Vragen en verhalen over alle horloges zijn welkom, het leuke van horloges is namelijk dat er voor ieder een horloge is, als je hem maar mooi vind.

5 likes

Haha ja goud, ik moet ook altijd lachen als ik zo’n Rolex voorbij zie komen waar de stickers helemaal vanaf krullen, omdat de eigenaar hem al 3 jaar draagt met stickers maar hem ‘nieuw’ wil houden. :rofl:

5 likes

Haha jij bent er ten minste op gewezen door semi-anonieme mensen op internet - ik stond de eerste keer bij de juwelier met mijn splitpennen :rofl:

6 likes

Leuke reacties hier! Ik dacht in eerste instantie ook; wauw, wat een dure klokjes en wat heb ik dan een stelletje cheapies. Maar dat is met alle hobbies zo; het gaat om de lol die je er van hebt en niet om wat het kost. Zo heb ik evenveel lol van mijn eerste (jongens) horloge van 55 jaar oud en van m’n middels zakgeld en zaterdagbaantje opgespaarde Casiotron van 45 jaar oud, dan van m’n nieuwe Seiko of van de prijzige Rado. Misschien wel meer…

5 likes

Mooi geschreven @munkel. :slightly_smiling_face:

2 likes