Hoe kan je een nep tudor black bay 58 spotten

Goede avond, ik ben geïnteresseerd in tudor black bay 58 maar wil natuurlijk de kans zou klein mogelijk maken dat ik een neppe koop.

Bij een dealer, of grijze dealer halen.

2 likes

Als er rolex op staat is die nep

18 likes

Ik begrijp jouw antwoord, maar als ik het letterlijk neem na de vraag van ts, dan moet ik voor een nep tudor naar de (grijze) dealer. :stuck_out_tongue_winking_eye: :wink:

Kijken op de officiële tudor site waar AD’s zitten. En dan met 1 van hen contact opnemen? Zoals ik het begreep is de hele hype naar de BB58’s en lange wachttijd aan het afnemen.

Even wat langer lid blijven op het forum, dan mag je op ons eigen verkoopforum iets kopen. Er staan er zat te koop normaliter, vraag me niet waarom. :grin: Maar serieus, dan is-ie 99,9% zeker echt; want we houden elkaar hier scherp in de gaten qua verkoop van neppers. :sunglasses:

En blijf sowieso weg van Marktplaats. :man_shrugging:

12 likes

Deal!! Ik heb wat horloges geërfd van mijn opa en since een paar jaar echt heel geïnteresseerd. Zelf lijkt het me gaaf om een horloge te kopen en die even te dragen en dan weer verkopen, als hobby zeg maar.

Zolang je er maar geen winstoogmerk mee hebt, want dat vinden de beheerders niet leuk. :no_mouth:

Zeker niet daarom noem ik het ook een hobby. Maar ik wil mijn collectie wel opbouwen

1 like

OK, dan ben je gewoon wat we noemen een flipperaar. Dat mag wel, de meesten hier zijn zo. :wink:

2 likes

En hoe haha

1 like

58 is een goed begin ga een op youtube kijken naar daar legen ze de verschillen uit
Afwerking is alles
En het uurwerk
Van de 58 zijn er gelukkig niet veel neppers
Maar het laten checken bij een horloge maker kan nooit kwaad

1 like

maar als je het horloge laat checken ben je eigenlijk al telaat

Buy de seller en niet het horloge.

ik heb net de regels een beetje grof gelezen maar hier kan je niet de horloges kopen en verkopen. ik heb wel behoorlijk veel vragen over horloges

Lees dit “even” door.

Scheelt je een hoop vragen met :roll_eyes:-achtige antwoorden. :slight_smile:

Zou hem gewoon via een officieel kanaal kopen. Gassan, SC oid.

Tweedehands gaan ze voor ongeveer het zelfde geld. Beter koop je hem dan nieuw, je komt ze met regelmaat tegen bij de AD.

3 likes