Hoe kies ik horloge markt als categorie?

Ik probeer een horloge op deze pagina te zetten alleen ik kan de categorie horloge markt niet aanzetten. Kan iemand mij helpen

Je trustlevel is nog niet hoog genoeg. Je bent ook pas net lid.

1 like

Hoe krijg ik een hoger trust level?

1 like

Door hier gezellig mee te doen en geduld te hebben. Staat uitgebreid in het FAQ gedeelte.

Edit: Zie hierboven inderdaad :point_up:

1 like

Bedankt!

Alles is al gezegd denk ik.

T is puur ingevoerd zodat nieuwe leden dit platform niet alleen als een soort marktplaats gebruiken en verder niks toevoegen of meedoen.

Alleen maar verkopen en verder niet inloggen ect.

1 like

Als je iets snel wilt verkopen kun je dat beter via marktplaats doen, voordat je hier mag verkopen ben je weken zoniet maanden verder

2 likes

Ik denk t laatste.

Dacht dat redelijk recent geconstateerd werd dat t tegenwoordig langer duurt voordat men tl2 word tov een aantal jaar geleden?

En wanneer je t word is verder niks over te zeggen. Meedoen en geduld hebben.

2 likes

Inderdaad, alles samengevat in 4 woorden :+1:t2:

2 likes

Welkom hier bij HF !

1 like

Freek als je alleen maar iets wil verkopen, is het handiger om naar Marktplaats te gaan. Dan mis je wel alle gezelligheid hier. :beers:

:rofl:

Kan je beter gewoon op Marktplaats wat te koop zetten en in de tussentijd hier gezellig een beetje meedoen, voordat je daar eindelijk een normale koper hebt gevonden ben je ondertussen TL-6

3 likes

’ normale’ kopers zijn inderdaad een zeldzaamheid op marktplaats :joy:

Kan in mijn regio ongeveer 10 minuten op de vierde pagina staan en dan bam pagina 10+ achter alle neppers…

Krijg je eindelijk eens een reactie op je ongedragen Seiko van 650,- met een vraagprijs van 350,- a 400,- kan je hem, als je mazzel hebt, kwijt voor 200,- en dan moet je hem nog langs brengen ook…

Allereerst welkom bij de club Freek.