Hoe komt een horloge (zakelijk) over?

2/3 modaal is nog geen 29,5 K bruto per jaar. Dat maakt nog geen €2.500 bruto per maand. Dat maakt dat je bruto totaal nu ongeveer 10k hebt ontvangen. Haal belasting eraf en je houdt 6.5 over. Als je niet eet of drinkt en al helemaal geen leuke dingen doet ga je inderdaad een Rolex kunnen kopen.

1 like

Valt mee hoor!

Moet zeggen dat je met de bedragen redelijk in de buurt zit. :smiley:

Dit is valsspelen. Gaan jullie nou werkelijk mijn financiën controleren? :rofl: :rofl: :rofl:

Dan kan je geen Rolex betalen, dan lig je krom voor een Rolex. Nou ja, gelukkig wil je er geen en wil je een Speedmaster reduced.

2 likes

Aah, de ‘Texas Timex’, zoals een US collega een twotone Rolex OP eens noemde.

1 like

Wie zegt dat hij een Rolex koopt met zijn salaris? Een beetje Rolex koper doet dat met zijn of haar passieve inkomsten.

Nee hoor, wees niet ongerust. Je bedragen zijn redelijk in de buurt al is de berekening natuurlijk niet compleet. Ja, de Reduced vind ik nog steeds erg mooi maar sinds de FC ben ik een stuk geduldiger. Een Venezianico stond ook op mijn wensenlijst maar sinds de Vostok service heeft gehad en een nieuw bandje heeft, ben ik helemaal blij. Kan in alle rust verder kijken.

Jeetje, weer een stapje dichterbij. Je hebt helemaal gelijk.

Wat langer geleden droeg ik regelmatig mijn IWC (GST CHRONO) tijdens mijn werk.
Ik moet zeggen dat ik daar regelmatig complimenten over kreeg.
Tegenwoordig draag ik eigenlijk nooit geen mooi horloge zakelijk meer.
Gezien het feit dat een aantal collegas overvallen en beroofd zijn tijdens zakelijke reizen, besloten mezelf maar niet op de penalty stip te leggen.
Maar als gezegd de IWC trekt wel wat belangstelling, maarde meeste zien het niet eens, boeit me ook niks eigenlijk.

Lees anders even terug.

Volgens mij is dit een dubbele ontkenning… Dus je draagt ze wel?

Dat verklaard de verwarring wel inderdaad :smile:

Besides the point. Of None, of iemand anders die rond modaal zit nou een Rolex kan betalen of dat het een onverstandige uitgave is of iets dergelijks… Maakt een Rolex niet meer of minder exclusief. Dit wel :point_down:t2:

investeer je weer :wink:

Die kun je ook niet missen natuurlijk, zo’n GST chrono :grin:

Klopt, draag ze wel, maar niet zakelijk. alleen de Casio’s die ik van mijn zoon heb gekregen.

Nooit mee gestopt.

Mijn punt was vooral dat het ons toch geen zak aangaat hoe iemand zijn horloge betaald. Of iemand hier nu 12 maanden voor op water en brood leeft, een erfenis heeft gehad of 20 panden in bezit heeft.

Dat je min x*modaal moet verdienen voor z’n ding is natuurlijk kul.

5 likes

Voorruit nog maar een keer dan…

Blijft lekker man.

5 likes

Of hij draagt helemaal geen horloge meer zakelijk. :smiley:

is een beetje hetzelfde als de mijne volgens mij. Het is allemaal niet relevant voor de vraag of Rolex exclusief is of niet :man_shrugging:t2:

2 likes

Patek is het nieuwe Rolex!!

Is er weer eens een Rolex-drager opgestaan die Rolex heel exclusief vindt maar mocht dit niet zo zijn dan is Patek Philippe ook niet exclusief? :joy:

M’n schoo… interieurverzorgster heeft een twotone datejust en haar zoon heeft een echte Submariner en z’n vrouw een echte Breitling.
Exclusief all over :wink:

1 like