Hoe komt een horloge (zakelijk) over?

En op het kamp dragen ze Patek!

vooral Sky Dwellers.

1 like

Ook genoeg Aquanaut en Nautilus gezien.

Dat noem ik progressie! :100:

1 like

Of devaluatie :joy::wink:

Een duur horloge (lees Rolex ouleh) dragen in een boardroom is hetzelfde als snuiven in de boardroom:

Er is geen enkele reden om het niet te doen.

12 likes

Je hebt volstrekt gelijk.
image

3 likes

Wat zou je ervan denken om helemaal geen horloge om de pols te hebben maar wel weet waar je het over hebt. Kan je heeeeel zakelijk overkomen :wink:. Nu is het ook cultuur bepalend en dat weet jij natuurlijk ook. In China hoef jij je echt niet te schamen met een duur horloge om de pols, sterker nog, dan hoor je er echt bij. :+1:

2 likes

De initiële vraag: Hoe komt een horloge zakelijk over, wordt door bijna niemand hier begrepen.
Om één of andere reden gaat het voornamelijk over Rolex, en dat terwijl topicstarter niet geïnteresseerd is in wat Jan Modaal op de camping draagt, maar wat er door gesofisticeerde mannen zakelijk aan horloges wordt gedragen en hoe dat overkomt (op wie eigenlijk?).

7 likes

Horlogeschaamte :face_with_hand_over_mouth: Ik vond vliegschaamte al erg

2 likes

En ook jij geeft er geen antwoord op. Jammer. Dan maar weer naar de camping.

Ik kreeg een notificatie.
Als er gekletst mag worden met de Raad van Bestuur gooi ik deze om de pols.
Lekker flexen.
De 501 blijft gewoon aan en ik weet ook nog eens zeker dat m’n huis groter is.:wink:

14 likes

Klopt. Ben dan ook zakelijk een nitwit. Wat ik uit dit topic heb begrepen is het ‘zakelijk’ als je in een pak loopt.
Dat doe ik niet.
Kan er dus ook geen antwoord op geven.

Morgen weer 0.25 ton CO2 op mijn schaamtelijstje bij zetten.

5 likes

Dat haal ik met de auto al :slightly_smiling_face:

2 likes

Precies, op wie! Mijn interesseerde het geen bal wat voor horloge iemand om de pols had als er maar goede zaken gedaan konden worden, al had iemand een Flikflak om de pols. Lekker boeien toch of zie ik het nu verkeerd en heb ik de verkeerde ervaringen :thinking:

Ik werk als manager in de zorg bij een stichting. Een Rolex dragen zal zeker tot scheve gezichten en praatjes leiden bij een groot deel van de mensen. Helaas heb ik geen liquide middelen om even een Rolex te kopen :slight_smile:

Komende weken in een overall lopen.
Woon in een klein stadsappartementje en heb een vrij goedkope 9-jaar oude auto.
En geen eens een Rolex :disappointed_relieved:

1 like

Idem

Idem

Maar ik blijf dromen! :slightly_smiling_face:

1 like

dit interesseert echt vrijwel niemand. Ik heb een aantal dure horloges, draag ze allemaal wel. Tot nu toe heeft er 1x een manager een opmerking over gemaakt “is dat een echte?” en een collega “ik zie heus wel dat je een Rolex draagt” en dat was het.

Over een Grand Seiko of Omega heb ik overigens nog nooit een opmerking gehad…

1 like

Over een Rolex? Daar doe ik niet aan mee. Heb in ieder geval een beetje smaak.

2 likes