Gewoon Rolex-haters die nog nooit een Rolex hebben gehad en er nooit één zullen hebben
Auw Erik, die doet zeer. Mij maakt het geen moer uit wat anderen denken over mijn horloges, het zegt ook helemaal niets over de persoon. Stel je hebt een modaal salaris en lang gespaard voor om het even wat voor horloge dan zegt dat dus niets over de persoon, hooguit dat hij het horloge mooi vindt.
Maar goed, ik heb totaal geen smaak want ik kan zelfs een horloge van €10,00 nog mooi vinden en die van 100k ook. Maar goed ben een kneus he, dus geen smaak
Wel weinig met die zwarte ufo om de pols.
Ik hoor nooit wat over mijn horloges, of het nu om Rolexen, GS’s, Omega’s of gewoon een simpele Casio gaat. Maar ik loop er ook niet mee te koop, gewoon een horloge wat ik die dag om heb. De enigen die opmerkingen maken in positieve zin zijn wat HF vrienden die bij mij thuis komen en zo bewonder ik ook hun horloges als ik bij hen ben
Persoonlijke lening FTW.
ik vind 2 opmerkingen in 10 jaar “professionaliteit” ook wel verwaarloosbaar haha.
zodra je onder mede liefhebbers bent is het wat anders ja
Breng mensen nu niet op verkeerde ideeën, wij lachen erom. Maar ik weet zeker dat er mensen zullen zijn die dat echt doen . Trouwens in Juni ben ik in Zweden, schrijf het even fonetisch “Gamleby” niet bij jou in de buurt toch?
Zit even te denken. Welke bedoel je?
De Hermes heeft een zwarte wijzerplaat, maar die bedoel je vast niet?
Bedoel je het Gamleby dat een dorp is in de gemeente Västervik?
Grijze skoda willekeurige Pulsar van de Lucardi en een te wijd overhemd. De “grijze” muis doet het ook niet bepaald goed, een hoop mensen verwachten ook iets sprankelends waar je voor staat. Dus gewoon doen wat je zelf leuk vind. Ik heb vaak gesprekken over horloges met potentiële klanten en dat is vaak goed uitgepakt. Ik kom dus wel in boardrooms maar tegenwoordig zitten er zelf hoge piefen in een jogging achtige broek met wit overhemd en witte sport schoenen…Daar kan ik niet aan wennen eigelijk en kom dan ook in overhemd met jasje. Zal vast ook niet goed vallen als er een sneaker cultuur ligt, maar de klant mag ook weten wat hij krijgt. En dan kun je toch het beste jezelf zijn, ik respecteer de witte sneaker boardroomers ook gewoon
JLC MGT, nog nooit wat van gehoord…Jacob Jensen echt 10 x wow, vet horloge zeg…
Die moser of telt die als bruin?
ik kan gelukkig prima mijzelf zijn zonder horloge
Maar echt over de hobby praten in zakelijke kringen laat ik toch achterwegen. Dit heeft deels te maken met beeldvorming, maar het is ook een risico afweging. Hoe minder mensen in mijn omgeving kennis hebben van mijn hobby, hoe veiliger het voor mij is.
met een jaren 90 oyster perpetual krijg je meer aandacht dan met een 2024 Vacheron zeg ik wel eens
Ja precies dat bedoel ik, zit dan in het hotel Best Western plus Västerviks stads hotel
Die is bruin. Volgende keer beter opletten.
Maar wat moet je met horloges als je ook met iets moois om de pols in het armen-vervoer kunt zitten.
Niet zo denigrerend over de gele limousine