Omega Aqua Terra?
Breng mensen nu niet op verkeerde ideeën, wij lachen erom. Maar ik weet zeker dat er mensen zullen zijn die dat echt doen
. Trouwens in Juni ben ik in Zweden, schrijf het even fonetisch “Gamleby” niet bij jou in de buurt toch?
Zit even te denken. Welke bedoel je?
De Hermes heeft een zwarte wijzerplaat, maar die bedoel je vast niet?
Bedoel je het Gamleby dat een dorp is in de gemeente Västervik?
Grijze skoda willekeurige Pulsar van de Lucardi en een te wijd overhemd. De “grijze” muis doet het ook niet bepaald goed, een hoop mensen verwachten ook iets sprankelends waar je voor staat. Dus gewoon doen wat je zelf leuk vind. Ik heb vaak gesprekken over horloges met potentiële klanten en dat is vaak goed uitgepakt. Ik kom dus wel in boardrooms maar tegenwoordig zitten er zelf hoge piefen in een jogging achtige broek met wit overhemd en witte sport schoenen…Daar kan ik niet aan wennen eigelijk en kom dan ook in overhemd met jasje. Zal vast ook niet goed vallen als er een sneaker cultuur ligt, maar de klant mag ook weten wat hij krijgt. En dan kun je toch het beste jezelf zijn, ik respecteer de witte sneaker boardroomers ook gewoon ![]()
JLC MGT, nog nooit wat van gehoord…Jacob Jensen echt 10 x wow, vet horloge zeg…
![]()
Die moser of telt die als bruin?
ik kan gelukkig prima mijzelf zijn zonder horloge ![]()
Maar echt over de hobby praten in zakelijke kringen laat ik toch achterwegen. Dit heeft deels te maken met beeldvorming, maar het is ook een risico afweging. Hoe minder mensen in mijn omgeving kennis hebben van mijn hobby, hoe veiliger het voor mij is.
met een jaren 90 oyster perpetual krijg je meer aandacht dan met een 2024 Vacheron zeg ik wel eens ![]()
Ja precies dat bedoel ik, zit dan in het hotel Best Western plus Västerviks stads hotel ![]()
Die is bruin. Volgende keer beter opletten.
Maar wat moet je met horloges als je ook met iets moois om de pols in het armen-vervoer kunt zitten.
Niet zo denigrerend over de gele limousine
Wil je echt de zakelijke blits maken in de boardroom dan moet je echt deze om de pols hebben, maar ja voor velen onbetaalbaar natuurlijk ![]()
En zoals je wel zal begrijpen, de wijzerplaat draait dus ook, pffff wat een complicaties kunnen ze maken
Je hebt gelijk.
Je moet tegenwoordig een boven-modaal inkomen hebben wil je privé met die gele rups reizen.
Gek. Tis net alsof daar een verband tussen zit
![]()
Die zijn rete exclusief man. Veel zeldzamer dan een ordinaire auto ![]()
Mooie regio !
Het ligt in Småland, het dorpje waar ik woon ook ![]()
En nu weer on topic, geduldig wachtend tot de eerste
zich aandient in dit topic.
Best grappig want dat is ook mijn perceptie op een aqua terra. Ik heb er nog nooit een schele reactie op gekregen van vrienden, familieleden en kennissen die dat wel zouden doen op een herkenbare Rolex.
Anderzijds heb ik wel al klanten gehad die het horloge complimenteerden en/of aangaven dat ze wisten dat het een Omega was. Altijd op een positieve manier.
Gegeven wat ik zo om me heen zie aan Gixxers en petten met opgevoerde bakken: Nee.
Ik zou bijna durven zeggen dat de kunde en verantwoording afnemen al naar gelang het vermogensfetisjisme groter wordt. Dat geldt in het verkeer, maar lijkt zeker ook in bestuurlijk opzicht waar.
Is dit een gewone maand of een met vakantiegeld / 13e maand erbij?