Hoe krijg ik dit horloge weer werkend

Hallo beste mensen,

Ik heb toen mijn dierbare opa overleed dit type horloge van hem geërfd. Het horloge heeft enorm veel emotionele waarde voor mij en is mij daarom erg dierbaar. Het probleem is dat het horloge niet meer werkt en wil hem dolgraag weer aan het tikken krijgen. Ben bij verschillende juweliers geweest met de vraag of ze hem weer werkend kunnen krijgen maar kreeg als antwoord dat de onderdelen van dit type niet meer worden geleverd omdat het een te oud horloge is. Kan iemand mij op het forum misschien advies geven of helpen om het horloge weer aan de praat te krijgen. Er mag wat mij betreft een ander uurwerk in komen als het maar werkt. Alvast heel erg :pray: bedankt

2 likes

Supper mooi horloge
Al gevraagt wesseling en freeker ?
Daar hoor ik altijd veel goeds over

1 like

Dan niet naar nóg een juwelier gaan. Maar naar een onafhankelijke horlogemaker gaan die via iets als ebay of een donor uurwerk wel aan onderdelen kan komen.

2 likes

Dank je wel :blush:. Nee nog niet gevraagd. Zijn dat leden op het forum?

1 like

Het is een horlogemaker in Alkmaar.

Nee, dat is een horlogemaker in Alkmaar, maar met de naam kom je niet ver.

Het is Wesselink en Vreeker

1 like

Is een bekend horloge makker in nederland

1 like

Haha dislext :sweat_smile:

1 like

Super :pray:

Zal even informeren.

Mischien dat iemand op het forum er ook wel een donor er in kan zetten dat is naturlijk makelijker dan onderdelen zoeken

1 like

Een nieuw uurwerkje is waarschijnlijk een goedkope optie.

2 likes

Denk dat dat het handigst is.

Denk het ook :wink: succes met de zoek toch
Hij is iedergeval niet verloren

1 like

Dank je wel :blush:

Voor 80 euro inclusief verzendkosten.
Even een horlogemaker op het forum zoeken die het voor een vriendenprijsje over kan zetten en je hebt weer een perfect werkend model.
3 likes

Bedankt :pray: Stefan.

1 like