Hoe krijg ik een kras bij de lugs weggepoetst?

Ik ben vast niet de eerste en ik zal ook niet de laatste zijn.:frowning: Door het vele bandenswappen heb ik een krasje bij één van de lugs gekregen. Het is alleen zichtbaar onder een bepaalde hoek maar what has been seen cannot be unseen. :relieved:

Heeft iemand een tip hoe ik deze het beste weg kan poetsen?

ook een tip,
Ga vanaf de achterkant te werk als je een bandje wisselt.
Een kras aan de voorkant van de lugs is dan onmogelijk.

groetjes Lenno

1 like

Zo dus :point_up_2:

1 like

Inderdaad achterzijde gebruiken. Liefst met kunststof.

1 like

Ga ff een vrimibo doen chef :smile:

1 like

Present

1 like

Dat zal ik inderdaad gaan doen

Deed je dat echt altijd aan de voorzijde?:scream:

Als het biertje op is, is het tijd om de hogedrukreiniger ff langs het stoepje te halen. Of ben je weer aan het drinken in een openbaar plantsoen?

1 like

Hahaha! Ja na het opruimen van het balkon maar eens een borstel met wat groene zeep ter hand nemen. :laughing:

Nee, maar ik heb na een paar biertjes weleens gedacht; oh nog even snel een bandje verwisselen voordat ik het café inga. Dus ik durf ook niet te zeggen dat ik het nooit heb gedaan☹.

Iets met een vrimibo :upside_down_face:

1 like

De eerste 10 zijn allang op, nu wil ik een kras wegpoetsen :joy:

Maargoed, die ultra fine scotch brite doekjes…dat is een goede?

Alleen moet je dan wel net precies de goeie grofheid hebben. Anders kan je het hele horloge over gaan doen :grin:

Ik hoor het al, deze gaat gewoon de kliko in. Tijd voor een nieuwe :smile:

Edit: ik stap toch op het fietsje naar de karwei om te kijken of ze ultra ultra ultra fine er hebben liggen :unamused:

2 likes

Kunststof staafje komt er aan!

2 likes

:smile:
Misschien hebben ze super mega ultra 2000 fijn :grin:
Maar zonder gekkigheid ultra fijn is volgens mij de juiste keus.
De juiste grofheid kiezen is wel een goed punt.

1 like

Thanks voor de tip, en dat je er in een DM even bij zei; de gepolijste delen wel afplakken. Dat had anders bij mij twee kanten op kunnen gaan… :smile:

1 like