Dat hangt helemaal van de aanwinst af en hoeveel horloges je dan al hebt:
Soms alleen 's avonds en in het weekend: Fortis Cosmonauts.
Soms alleen in m’n werk: Seiko 5, Alpha Sub, MWC diver.
Soms alleen als ik kantoordienst heb: alles eigenlijk.
Soms heel voorzichtig (zeker in het begin:D): Rolex 16800 van 1984
Soms maar één dag: Casio DW5600E, past in de collectie maar manier van aflezen ligt me niet.
Of ook helemaal (nog) niet: zakhorloges, nieuwe aanwinsten waar nog geen band voor is:D
Een nieuwe aanwinst (komt niet zo vaak voor:() draag ik continu een dag of 5, 6.
Voorts draag ik dagelijks afwisselend verschillende horloges.
‘s avonds haal ik meestal een tweetal horloges uit mijn horlogebox welke ik de volgende dag dan draag. Maar dat kunnen er ook meer zijn. Het hangt ook wel eens af wat voor activiteit ik op een bepaald tijdstip doe.
Doch op de Zondag draag ik voornamelijk één (vintage) horloge.
Dit wisselt bij mij ook. Soms 4 dagen dan weer 2 verschillende op een dag. Het is gewoon leuk om je kistje open te doen en weer een nieuwe uit te zoeken.
Of als ik een vintage weer een beetje mooier heb gemaakt, dan gaat die weer om de pols.
Ik betrap mezelf erop dat ik alweer ruim een half jaar geen nieuwe duiker om heb gehad… Alleen mijn BigBoss met vakantie omdat deze zo glad is afgewerkt dat ik de kleine Floris daarmee niet per ongeluk een haal kan geven in het zwembad…
Varieerd een beetje in wat die aanwinst precies is. Soms heb ik nieuwe horloges ongedragen weer doorverkocht maar er zijn ook aanwinsten die een maand niet van mijn pols komen…
Foto’s wordt niks met flits nu in de schemer, het zijn beiden automaten en en niet nieuw dus maar even aan de polen gedaan om te kijken of ze een beetje op tijd willen lopen, vooralsnog gaat alles goed!
Tja…kubang…je begint het al te leren, volgens mijB)- Je hoeft het merk écht niet te noemen hoor…dat weet iedereen inmiddels wel :)o Op zich óók wel weer een prestatie eigenlijk:( Alhoewel…
Maar…fff weer on topic X(
Soms zit er een nieuwe aanwinst weken om mijn pols en kom ik er “ineens” achter dat ik “de anderen” tekort doe (
Tja…kubang…je begint het al te leren,
volgens mijB)- Je hoeft het merk écht niet te
noemen hoor…dat weet iedereen inmiddels wel
:)o Op zich óók wel weer een prestatie eigenlijk:(
Alhoewel…
Maar…fff weer on topic X(
Soms zit er een nieuwe aanwinst weken om mijn pols
en kom ik er “ineens” achter dat ik “de anderen”
tekort doe (
Gr Ron
Ik ben er bijna zeker van dat de nieuwe (40 jarige)aanwinst van kubang,die wij overigens nog nooit hier gezien hebben(foto,s liefst op een krant met de datum van vandaag) nu langzamerhand een beurtje nodig heeft om zn spectaculaire precisie van 0.00002 sec per 24uur= 0.2 sec per 7 dagen ongeveer te waarborgen.