Omdat ik voornamelijk hier actief ben en ik geen betere plek vond om het te posten, zet ik het maar hier: Hoe lang duurt het normaal voordat de aanvraag tot lidmaatschap van horlogemarkt wordt behandeld?
Ik heb intussen meer dan een week geleden mijn aanvraag ingediend en zit momenteel nog altijd in het limbo. Op zich vind ik het niet erg om te wachten, maar ik vertrek binnen 10 dagen op reis, en ben genoodzaakt om voordien nog enkele vintages (voornamelijk Omega en Jaeger-Lecoultre) voor enorm gulle prijzen te verkopen, dus hoopte ik mede-HFers ermee blij te kunnen maken.
Iemand een idee, of is het eerder kwestie van de juiste mod aan te spreken?
Volgens mij vrij snel als je aan de voorwaarden voldoet.
Dat is…een half jaar lidmaatschap en een substantiële
inhoudelijke bijdrage hebben geleverd aan het forum.
Tenminste zo heb ik de regel geïnterpreteerd, je kunt
ook even een pb sturen naar een van de moderators.
Geen idee hoelang het geduurd heeft voor mijn aanvrage gestand is gedaan.
Van het H.F. nooit iets vernomen, maar plots bleek ik wel toegang te hebben tot het verkoop forum
Gewoon proberen is dus mijn advies.
Gewoon Jur even een pb sturen? Mijn aanvraag was
in enkele dagen geregeld.
Vind het zelf ook veel leuker verkopen… Je hebt
contact met liefhebbers en de kan is groot dat er
foto’s van je oude klok voorbij komen.
Het leuker verkopen was ook mijn uitgangspunt, en inderdaad foto’s zien van horloges die je verkocht hebt is altijd leuk. Onlangs nog eentje gezien van een horloge dat ik 2 jaar geleden heb verkocht, dacht er absoluut niet meer aan en ineens komt er een wrist shot langs. Doet goed.
Uit wanhoop heb ik ze gisteren op 2dehands gezet. Intussen is er iemand opgedoken die heel het lot wil kopen om dan individueel door te verkopen voor bijna het dubbele, mooi enkele duizenden euro’s winst. Ik had het zelf liever anders gezien, maar ja het is nu zo… al vermoed ik dat hij wel een beetje bang is om de totaalprijs tevoorschijn te toveren, maarja, voor 8 Omega’s en 4 JLC’s betaal je uiteraard wat meer dan een appel en een ei… och ja, we zien wel.
Uit wanhoop heb ik ze gisteren op 2dehands gezet.
Intussen is er iemand opgedoken die heel het lot
wil kopen om dan individueel door te verkopen voor
bijna het dubbele, mooi enkele duizenden euro’s
winst. Ik had het zelf liever anders gezien, maar
ja het is nu zo… al vermoed ik dat hij wel een
beetje bang is om de totaalprijs tevoorschijn te
toveren, maarja, voor 8 Omega’s en 4 JLC’s betaal
je uiteraard wat meer dan een appel en een ei…
och ja, we zien wel.
dat had je zelf natuurlijk ook kunnen doen, per stuk aanbieden op de diverse fora of MP
als je ze zelf in 1 lot verkoopt mag je (denk ik?) niet klagen als iemand ze koopt en los doorverkoopt ? , misschien zat er maar 1 tussen die hij graag zelf wilde en met de rest die ene bekostigd ?
Uit wanhoop heb ik ze gisteren op 2dehands
gezet.
Intussen is er iemand opgedoken die heel het
lot
wil kopen om dan individueel door te verkopen
voor
bijna het dubbele, mooi enkele duizenden euro’s
winst. Ik had het zelf liever anders gezien,
maar
ja het is nu zo… al vermoed ik dat hij wel
een
beetje bang is om de totaalprijs tevoorschijn
te
toveren, maarja, voor 8 Omega’s en 4 JLC’s
betaal
je uiteraard wat meer dan een appel en een
ei…
och ja, we zien wel.
dat had je zelf natuurlijk ook kunnen doen, per
stuk aanbieden op de diverse fora of MP
als je ze zelf in 1 lot verkoopt mag je (denk ik?)
niet klagen als iemand ze koopt en los
doorverkoopt ? , misschien zat er maar 1 tussen
die hij graag zelf wilde en met de rest die ene
bekostigd ?
Klagen doe ik niet hoor. En het was niet mijn bedoeling ze als lot te verkopen (anders had ik geen individuele prijzen gezet, en wel een totaalprijs), maar het is wel handig meegenomen.
Ik bedoel gewoon dat ik liever had dat ze terecht kwamen bij iemand die ze zou koesteren… maar dat kan nu nog altijd, al is het via een tussenweg.