laat me mezelf alvast even voorstellen:
Ik ben een 31 jarige jongeman uit België die enorm geïntresseerd is in horloges.
Ik ben werkzaam in de ICT-sector en bezit een aantal mechanische en een aantal quartz horloges. Hier alvast een klein overzicht van mijn steeds verder groeiende collectie:
Ik heb reeds via de zoekfunctie gezocht, maar kon niet dadelijk relevante informatie terugvinden op mijn volgende vragen en ik hoop dus via deze weg aan de relevante informatie hieromtrent te geraken:
Ik zou dolgraag beginnen met het zelf repareren van horloges, hoe begin je daar als leek het beste aan? Welke studiematerialen kan ik het best mee starten?
Welke materialen heb je als beginner absoluut nodig? En waar kan je deze goedkoop verkrijgen?
Alle informatie en referenties die jullie me kunnen geven worden ten zeerste geapprecieerd!
Ben ik even vergeten te vermelden: ik heb het eerste jaar geen tijd om dit via een school te doen, aangezien ik nog op avondschool zit (nog 1 jaar te gaan) en dit jaar ga trouwen. Wel wil ik reeds starten met een vorm van zelfstudie (zo heb ik uiteindelijk alles wat ik kan reeds geleerd en ik ben een redelijk handige jongen…)
Kijk eens naar de onderstaande links. Hierin is een verwijzing opgenomen naar de ‘Handleiding voor de uurwerkhersteller’, zeker de moeite waard. Veel succes!