Hoe lees je hier de tijd vanaf?

Ik snap niet zo 1,2,3 hoe je hier de tijd op kan zien?

Groetjes,

Dat kan je dus niet zomaar & dat is de gimmick. Soort van ultiem dresshorloge eigenlijk.

Ik dacht dat die lamellen ook nog wel open zouden kunnen.
Maar misschien dat ik iets te praktisch denk.

Voor 11.000 kun je ook niet teveel verwachten…

2 likes

Daarom zit er een schuifje op.

Zo.

Aah ja ik zag het al, dank! Wel erg apart zeg… Beetje nutteloos imo

is al een open plaatje zie ik net, jammer dat je een geplaatst bericht niet kan verwijderen.

groetjes Lenno

1 like

Ik dacht dat JLC ook zulke horloges maakt. Of nee, dat zijn er met een “gordijntje”.
Reverso Répétition Minutes à Rideau

1 like

JLC

Wauw! wat een ding! Maar die prijs… 279000 Of een nieuwe ferrari of een horloge, lastige keus.

Wel een grappige feature, niet perse mooi wat mij betreft. Zit er ook een idee achter, dat je je niet laat leiden door de tijd, dat je aandacht besteed aan waar je mee bezig bent? Of is dat allemaal beetje hoog gegrepen…

Ja hallo, zo lijken het net luxaflexen :wink:

Mij doet het denken aan verticale lamellen. Geen positieve associatie overigens.

Jaloesie… What’s in a name :wink:

1 like

Het dringt nu pas tot me door de "jalousies’ lamellen zijn. Ik heb op het verkeerde spoor gezeten, half gelezen & dacht aan jaloezie. Notitie aan mezelf, bij de les blijven…

2 likes

Ik noem het ook meestal lamellen. Maar ik vond jalousies vroeger zo een raar woord dat het me is bijgebleven.

Ah, jammer dat die lamellen wel open kunnen.
Want anders was de naam CONSTANTin SHUTter meer toepasselijk geweest :grin:

2 likes

Tja, het is weer 'ns wat anders. Maar wat mij betreft wel weer het bewijs dat niet ieder idee een goed idee is… :grinning:
Misschien een idee om ook nog een versie te maken waarop je überhaubt de tijd niet meer kunt aflezen? Oh nee, dat bestaat al…
Een armband.

1 like

Ha ha, ik zou dan met mijn oude Ferrari blijven rijden en het horloge kopen :slight_smile: