Mijn god, wat een bult onzin in amper 9 minuten
En dat tweede filmpje ‘… you will look like a retard’’ Die kerel klinkt zelf als een re…
Ok. Dat hebben we ook weer gehad
Mijn god, wat een bult onzin in amper 9 minuten
En dat tweede filmpje ‘… you will look like a retard’’ Die kerel klinkt zelf als een re…
Ok. Dat hebben we ook weer gehad
OOk al Ja,helaas
Man man man man man, eerst roepen dat je links moet dragen als je rechts bent (en vice versa) om je horloge te beschermen, terwijl hij daarna wel aangeeft z’n horloge op te winden terwijl hij het aan de pols heeft.
A propos doodzondes. Mij is geleerd dat je je horloge afdoet als je met de kroon bezig gaat. Jeweetwel, om het uurwerk en de kroon te beschermen. Dat doet @AmsterdamVintageWatches stukken beter. Hulde aan Jasper, ook al zijn Rolexen met Hand-tattoos voor mij erg zorgwekkende combis.
Als ambidexter heb ik wel een probleem… Het maakt niet uit aan welke pols ik 'm draag, ik doe altijd dingen die 'm verneuken.
Nou ik draag mijn horloges alleen links en nog verneuk ik ze
Haha, ik ga niet eens kijken, niet weer een “play” erbij voor onzin over “this is how…”
Het idee van dit topic was om eens te kijken welke keuzes iedereen zelf maakt. Bijna de helft draagt hem iets strakker dan een wijsvinger ertussen. Bijna de helft wil er een wijsvinger tussen kunnen hebben. En er zijn er maar weinig die hem ruimer dragen dan dat.
Hahaha, ja 1e filmpje mag je ook echt met een korreltje of kilo zout nemen
Zo los mogelijk, zonder dat het om mn pols kan draaien…
Ik draag mijn horloges op een ‘classic’ mn strap, dus een stuk rekbaarder dan de standaard die tegenwoordig wordt aangeboden. Met een wijsvinger tussen de band en mijn pols is het goed te doen. Niet te strak aangetrokken en toch het horloge stabiel op de pols.
Stalen banden draag ik bijna niet. Wat te zwaar en nooit echt lekker op maat te krijgen naar mijn zin.
Probleem had ik ook met stalen banden, wel mooi, maar nooit echt op maat (pas) te krijgen. Bovendien is mijn pols 's morgens dikker en in de loop van de dag wordt hij dunner. Oplossing: rachet clasp, niet voor alle horloges verkrijgbaar, maar best wel voor een aantal. moeite waard om even te zoeken! Sommige horloge worden er zelfs standaard mee geleverd!
Ik moet wel zeggen dat er zat mensen zijn die dingen op een “eigen” manier dragen. In sommige gevallen heeft dat zelfs een soort flair. Ik denk dan aan de manier waarop mijn oude pa horloges droeg.
Tom Hanks draagt zijn “moonwatch” zo. En dat lijkt zo easy-going, vanzelfsprekend en “lekker belangrijk” dat ik niet kan zeggen dat het verkeerd is.
Hier precies andersom: 's ochtends begin ik met “dunne” polsen maar zodra ik van de fiets afstap op mijn werk zit ie een beetje strakker. En dat blijft de rest van de dag.
Ok, maar ook in jouw geval is de ratchet clasp goed bruikbaar!
Wat een onzin zeg.
“De bedieningsknoppen van een horloge zitten dus altijd richting je hand, maakt niet uit of een horloge links of rechts zit”.
Dan draag je hem dus op zijn kop aan je rechterpols.
Nee, je koopt een linkshandig horloge.
Dat doen de meeste linkshandigen natuurlijk niet, maar ik ken er wel eentje die een linkshandig horloge draagt, bauhaustype. Op het forum heb ik er ook wel een paar langs zien komen.
Hahaha ja hij kan lekker lullen
Waar ik het wel weer mee eens ben is net achter het botje dragen. Voor het botje ziet er idd vreemd uit en beperkt de bewegingsvrijheid van je pols.
Ik draag hem precies op het botje. Dat is bij mij gek genoeg het smalste punt.
Dat kan nog net idd. Als het het smalste punt is van je arm is men vaak wel zwaarlijviger dan gemiddeld.
Pff ik word oud man, moet tegenwoordig alles googlen
Noem je me nou dik? Lullig?
Maar het is wel zo. Hoewel ik denk dat het aan mijn arm gewoon de spier is. Verder smal botje, smalle pols en gemiddelde handen.
edit: Ja weet je, ik sta mezelf even in mijn arm te knijpen in de tussentijd en ik denk dat je gewoon gelijk hebt.