Hoe maak ik er zelf professioneel een gaatje bij?

…best een goed idee!

Of de plaatselijke juwelier wellicht? Zal er toch ook wel iets voor hebben?

1 like

Wel hopen dat je dan in 1x raak gooit :thinking:

5 likes

daar heb ik ook bedenking bij. Die heeft er misschien niet hetzelfde gevoel bij als jij. Bij zo’n simpel bandje van een klant waar je niks voor mag rekenen. Heb ooit een Omega achterdeksel laten openen door een plaatselijke juwelier. Gelijk een kras erop. :sweat_smile:

1 like

Ik zou er niet aan beginnen. Het is al gezegd: Bandjes rekken bij gebruik, dus dan zit je straks met zo’n heel professioneel maar toch altijd foeilelijk extra gaatje in je onverkoopbare band. Ik zou het horloge dragen op de net iets te strakke stand (psychisch? Het gaat om millimeters) en na drie weken ben je blij dat je de band niet vernield hebt.

2 likes

Zie je niks van bij gebruik vouwsluiting en ja indien je op korte termijn verkoopt…niet doen maar anders wel.
Tis een zware/forse klok van E7k maar om je bandje te sparen (wat toch slijt na verloop van tijd) zit je holy grail altijd kudt om je pols.
Gewoon doen. Prijs nieuw bandje staat niet in verhouding met klok waarde.

4 likes

Inmiddels bij Praxis voor nog geen tientje een gaatjesknipper gekocht en op de kleinste stand gezet en er een gaatje, precies in het midden, bijgeknipt.

Ziet er prima uit, in gesloten toestand niks van te zien en belangrijkste: hij zit eindelijk PEFECT!

Helemaal blij!

7 likes

:+1:

De bull’s eye zou in deze ideaal zijn :smile:

1 like

Goed om te lezen!
Een duur poepsjiek (en prachtig!!!) horloge en Mr Wolf begint met houtboortjes te prutsen! :smirk:

1 like

Let us be the judge of that!

1 like

Net de collectie nog met deze uitgebreid.

https://www.cousinsuk.com/product/hole-multi-size-punching-plier-maun

Kan ik tenminste m’n broekriemen ook customizen, en nu eindelijk netjes. :+1: Wel weer even geduld, het lijkt soms al of de UK langzaam van ons wegdrijft - en de post per kano vervoerd wordt…

Link werkt niet bij mij.

edit
zal wel door mijn mobiel komen.

Net ook zelf aangeklikt, hier is-ie OK…!

3 likes

Da hedde ge netjes gedoan mien jongh :smile:

1 like

Goedgekeurd. :smirk:

1 like

Ja, ik doe mn alter ego eer aan… The Wolf. Gets shit done. :wink:

2 likes

Just because you are a character doesn’t mean you have character.

:joy:

2 likes