Hoe maak jij 's morgens je keuze?

Heel herkenbaar dat er wordt gelachen als ik in de spiegel kijk of mijn horloge wel goed staat :slight_smile:

Grappige vraag eigenlijk wel.

Hoe maak ik s’morgens mijn keuze?

Dat is afhankelijk van de bezigheden die dag, mijn kleding voor die bezigheden, en mijn stemming.
Ook vind ik het fijn om divers te kunnen zijn in de keuze voor de "klok van de dag"
En last but not least: ik laat mijn gevoel en stemming samen spreken, en kies het horloge wat daarbij het beste aansluit. En pak vervolgens wel eens heel wat anders. WĆ”t nou eigenwijs? Welnee, anderen zijn eigenwijs, ikke niet hoor…

Dat kan soms een aardig potje dimdammen worden, wat wordt het nou vandaag? Wat trekken we aan, en doen we om :sunglasses:
Mannen kunnen ook vrouwelijke trekjes vertonen soms, ha ha :+

Echt wel :wink:

Groet,

Nico.

eerst stond ik s ochtends als eerste naast het doosje en koos ik 1 die ik gewoon op dat moment in het oog had.
soms nog op dezelfde dag afwisselen.

maar nu woon ik niet meer thuis en heb ik de doos niet mee.

vraag me af hoe ik de keuze ga maken elke zondag als ik thuis kom :stuck_out_tongue:

nu draag ik een horloge een hele week minimaal.

Matchend bij outfit is meestal snel te doen, ook omdat ik best wel wat verschillende donker getinte bandjes heb liggen :stuck_out_tongue:

Maar ligt ook aan mijn bui, soms wil ik bij iets relatiefs nets gewoon iets lekker stoers of met een tegenstrijdige kleur band. Voor naar mijn werk draag ik eigenlijk alles netjes omstebeurt, behalve mijn klus/tuinier/sporthorloge…die draag ik nooit naar mijn werk eigenlijk.

Uit eten draag ik altijd een net horloge, voelt sjieker op de een of andere manier :wink:

nu leg ik de link al wat sneller dat je een vrouw bent; nav je reactie in dat topic.
ā€˜matchend bij outfit’ :smiley:

Mijn keuze van het horloge hangt door-de-weeks af van kleur overhemd en/of de kleur van de schoenen/riem. Ook heb ik meestal tijdens werkdagen niet de meest dure horloges om want ik heb ze niet om mijn collegae mee te imponeren. In het weekend ben ik minder kieskeurig maar pak ik meestal een wat duurdere uit de collectie en neem ik het niet zo nauw qua combinatie met de rest van de kleding.

Grt. Marco

mwuah volgens mij weten de meeste mensen niet wanneer een horloge duur is en wanneer niet.

tenzij je misschien goedkleurige horloges hebt. volgens mij worden die wel als duur beschouwd.

http://www.marvinwatches.com/mood-generator/

Dit is ook een manier, maar dan heb je veel Marvins nodig.